Gå til innhold

Lyst på ny bil

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

synes det er knall at du skal kjøpe deg civic jeg!!

Har selv Gitt opp Golf3, og gått over til leting etter honda civic, riktignok hb modellen fra 96-98, tror nok ikke det blir noe mer enn 1,4 is men for min del så vil jeg heller ha en bil som er fin, enn en fæl ekkel 240/sierra med masse gamp..( no offence).. Kommer jo såklart til og gjøre enkelte mods, som effekt annlegg, luftfilter o.l..

blir nok noe styling etterhvert også, men først skal bilen få lydannlegg og sånt :)

Kjøpet skjer før utg. av april :D

mvh..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mandel

synes det er knall at du skal kjøpe deg civic jeg!!

Har selv Gitt opp Golf3, og gått over til leting etter honda civic, riktignok hb modellen fra 96-98, tror nok ikke det blir noe mer enn 1,4 is men for min del så vil jeg heller ha en bil som er fin, enn en fæl ekkel 240/sierra med masse gamp..( no offence).. Kommer jo såklart til og gjøre enkelte mods, som effekt annlegg, luftfilter o.l..

blir nok noe styling etterhvert også, men først skal bilen få lydannlegg og sånt :)

Kjøpet skjer før utg. av april :D

mvh..

Det er utrolig tøffe biler. Jeg håper det blir Civic på meg, men jeg må få med meg samboern på det også, og hu har desverre gitt uttrykk for at hu ikke synes de er noe særlig, så vi får se hva som skjer. Japse blir det uansett. Men jeg prøver å få hu til å like den da vet du, og i helga skal jeg vise henne en del bilder av stæsja opp Civic's, kun for å overbevise henne at de er dritfete, hehe. ;)

Lyd i bilen er noe jeg selv tar i siste omgang, først vil jeg ha utseende i orden, så lyden i motoren og lyden inni til sist. :)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-2000:

Stod på hjemmesiden deres, slik jeg forstod det, at det var et krav at man har Honda. Kan jo liksom ikke juge på meg en Honda jeg ikke har heller, bare for å være medlem og få tilgang til forumet ;) Får nok kjøpe en Honda først da tror jeg :) Forumet virka forresten veldig bra. Har lest litt rundt og danna meg et inntrykk som kommer til å legge ut den dagen jeg er på forumet deres. Om jeg hadde komet inn der idag, ville du nok finni ganske mange innlegg fra min side allerede, var temmelig mange innlegg jeg kunne tenkt meg å svare på :D

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurrPower:

For å bli medlem ja, da må man kanskje ha Honda... Men som sagt, ingen krav til at man må være medlem for å ta del i forumet...

Eirikoo bl.a. her fra Bilforumet er stadig en tur innom og er med på performance diskusjoner osv...

Så, se å reg og post som en villmann! :P

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PurrPower

Men Peugeot 405 trekker vel også fremme, så hva spiller det vel for noen rolle?

jepp de fleste gjør det.. min gjør også det, tro meg. jeg savner at det trekker litt bak ass.. neste bil kommer til å trekke så sinnsykt i riktig ende:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg civic for svarte!!!! hehe.. trenger fler honda entusiaster her i frekksta ;)

og få med dama.. få ho til å få bildilla å ;)

vi er et bilfreak par som bor på gressvik.. typen kjører styla civic hb, og jeg del sol ;)

hvor holder du til da purrpower?

mvh kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

kjøp deg civic for svarte!!!! hehe.. trenger fler honda entusiaster her i frekksta ;)

og få med dama.. få ho til å få bildilla å ;)

vi er et bilfreak par som bor på gressvik.. typen kjører styla civic hb, og jeg del sol ;)

hvor holder du til da purrpower?

mvh kristine

Styla HB sier du? De er det ikke mange av. Er det en moderat styla en da, for hadde den vært gromt styla, ville jeg ha huska den ;) Mener ikke å være frekk azza :D Er ingen HB'er som i Østfold som kan måle seg med Fredrik's på PZ. Mener jeg da. Kjenner du kanskje Karl Martin du da? Han snakka om ei jente han kjente til som har Sol nemlig. Vi henta Del Sol'en hans i Drammen fredag formiddag, knall bil det az, men litt for liten for min del. Vil ha noe bittelitt større jeg da ;) Holder til på Kråkerøy jeg, kjører Skropel Astra nå, grei bil, men den samsvarer ikke helt med stylingånden min, som er helt og totalt på japsesiden. :)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

PurrPower:

For å bli medlem ja, da må man kanskje ha Honda... Men som sagt, ingen krav til at man må være medlem for å ta del i forumet...

Eirikoo bl.a. her fra Bilforumet er stadig en tur innom og er med på performance diskusjoner osv...

Så, se å reg og post som en villmann! :P

Åååhååhh, da er det bare å tute og kjøre da :D :D :D Logger meg nok på en gang snart da :) Tænks ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider