Gå til innhold

Lyst på ny bil

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, er vel enig med deg at det terkker i feil ende, men når det er sagt er ikke det med krefter førsteprioritet for meg. Dess mer krefter og trim, jo mer upålitelig blir motoren og mer som kan gå galt med den. På den annen side er det jo tilsvarende mer moro, men motortrim koster mer enn det smaker mener nå jeg. Mister uansett mer enn lett nok lappen med 1.6 på 110hk, slik denne har. ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Hvis du lover å ikke slenge masse jall på bilen så har du min velsignelse ;)

Og med jall mener du? Tro du meg, om det blir kjøp, så skal det styles ja. Penga ligger klare til stylingen, så nå gjelder det bare å få med den bedre halvdel på kjøpet, er jo to om det liksom ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Øhh, nei? Det er tross alt snakk om Honda her! Jo mere de tynes, plages, trimmes og pines, jo lengre går de! (nesten)

Kan nok hende det bli foretatt enkelte justeringer etterhvert ja, hvis det blir til kjøp. Ingen som lager bedre motorer enn Honda. Torsdag morgen skal jeg og en kompis til Drammen og hente en Del Sol VTEC, spenstig lita børse det :D Det blir en prosjektbil som jeg kan garantere at folk vil legge merke til på treffa i løpet av de 2 neste åra. Moro :)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PurrPower

Og med jall mener du? Tro du meg, om det blir kjøp, så skal det styles ja. Penga ligger klare til stylingen, så nå gjelder det bare å få med den bedre halvdel på kjøpet, er jo to om det liksom ;)

Med jall mener jeg 20" krom-felger som spinner videre når du parkerer. alu-vinge og toppstripe med skriften "2 fast 4 u" eller lignende. Men for all del, det er din bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

væææær så vennlig å ikke å blod style den bilen der med full overdimensjonert plastikk, japcrap vinge, neon lys og annet hore lys, 19" japse hjul, raka røret, 10" stuss og SVARTE ruter når det sitter 110 hk under panseret..... please:) det er noe av det værste jeg ser.............:rolleyes:

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

væææær så vennlig å ikke å blod style den bilen der med full overdimensjonert plastikk, japcrap vinge, neon lys og annet hore lys, 19" japse hjul, raka røret, 10" stuss og SVARTE ruter når det sitter 110 hk under panseret..... please:) det er noe av det værste jeg ser.............:rolleyes:

Takker for innspillet, men om jeg ikke var interessert i noe av det der, så hadde jeg kjøpt meg en tysk bil. Har det fra før av og jeg er mildt sagt møkka lei den tyske stylingtrenden. Kjedelige greier synes jeg. Hvor mye som er under panseret har overhodet INGENTING med saken å gjøre, det er mitt syn på saken i hvertfall. Jeg klarer meg lenge med many smiles per miles. Mange vil si at det er more show than go, men det regelrett gir jeg blanke F i. Det er altfor mange av dem som alltid skal kritisere og være negative til at en bil ser sånn og sånn ut i forhold til effekt og andre ting. Hva spiller det for noen rolle egentlig? Som en sier over her: "Det er din bil"

Så hva med å respektere andres visjoner og planer for den bilen de har?? Det at folk har forskjellige visjoner er nettopp opphavet til at det blir variasjoner, og jeg våger påstanden om at de som ikke skjønner det, er jaggu bra sneversynte. Jeg blei ikke provosert spesielt av at folk har synspunkter på hva jeg burde gjøre/ikke burde gjøre, men jeg tar det opp i all sin generellhet at man bør noen ganger holde sine egne meninger for seg selv og heller akseptere og respektere de valga andre treffer. Man trenger ikke være enig med dem om det, men akseptere det. Jeg er fra før medlem i en klubb hvor det er mange som ikke respekterer andres visjoner og det er rett og slett irriterende. Likeså er det liksom ikke "lov" å like andre bilmerker enn det merket klubben er startet på grunnlag av. DET gjør meg provosert :D

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

Word! det er ikke mye pent.

men for all del. en fin bil, bortsett fra at den spinner i feil ende, og står på stylter :D

jævli pen den blå der forresten!

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du ska gjøre som du føler for jeg :)

men har en bønn.. ikke overdim. det.. kjør en stilfull linje.. blir mye finere da!!

så ikke finn den største alu. vingen og de største felgane..

gå etter det som passer.. gjør den smakfull ;)

hvordan bilen ser ut imot hvordan den går spiller jo ingen rolle da!! greit det er kult med en bil som går fort og bra..men det er ennå kulere å rulle stripa og bare råne med et vidunderverk av en bil :D

bare så synd jeg ikke har det selv..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kloke ord i tråden her :)

Jeg selv skal invistere i en japsebil, se avatar.

Og første på lista er litt moderat styling og personalisering. For den skal være min og ikke se ut som alle andre sine.

Men det er en hvis grense for hvilken styling som passer biler, og dette vet du (tråd starteren) også ;)

Det eneste jeg kan komme med må være forslag på flere slike biler til salgs.

Dersom 4dørs går - kan fåes i dag

Biler til salgs, men ikke i norge ennå

Eller han finner en som du vil. Kommer an på hvor dårlig tid du har. Prisen er bra uannsett.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, selvfølgelig vet jeg at det finnes grenser, men så har har jeg heller aldri gitt uttrykk for hvor de grensene skal gå, hverken i forhold til hva jeg har tenkt på selv, eller som en pekepinn på hva andre skal gjøre med sine biler. Hva som er pent/ikke pent og hvor grensene går er opp til enhver enkelt, og er ikke gjenstand for diskusjon, siden det går på den aktuelle persons smak. Og smak er umulig å diskutere, kommer aldri noe godt ut av det, for folk klarer ikke være objektive når det diskuteres. Smak er og blir en subjektiv geie. Fact of life. ;) Men tråden her har jo sporet helt av da, var ikke meningen å diskutere styling eller hva som er pent i så måte. Tråden er (ledende): Kjøp eller ikke kjøp? :D

Men samma det, moro å lufte synspunkter og å høre andres synspunkter :cool: Så lenge man klarer å se at andre ikke mener det samme. :)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider