Gå til innhold

tåkelys

Ranger emnet


bmw318

Anbefalte innlegg

Har en bmw 318i E36 92-modell.

Bilen er levert uten tåkelys, og jeg har kjøpt tåkelys til å montere.

 

Det er lagt opp ledninger fra tåkelysbryteren og videre sammen med lysa foran til sikringsboksen (tror jeg)

Men det jeg er usikker på er om det er lagt opp videre frem, og om det sitter sikringer og et relè der. Så jeg bare kan plugge i.

 

Noen som har erfaringer med dette?

- bmw 325i e36 91`mod

x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT

x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT

x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke der tålelysa skal sitte i fangern, om det er lagt ledninger dit. I tillegg skal du ha to brytere for tåkelys, til venstre for rattet. Forran + bak. Hvis du bare har en bryter så har du sansynligvis bare tåkelys bak og da må du handle inn ledningsnett fra et BMW verksted og legge dette opp selv, men det er litt knotete. Eller du kan betale for å få det gjort.

02Tom

 

WWW.LARVIKGATEBIL.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte kurvetåkelys til ettermontering kjøpte jeg med bryter og rele og sikringer. Pirket ut bryteren til tåkelyset bak, satte inn nye bryteren monterte lyktene der de skulle stå, plugget in de eneste ledningene jeg fant der framme som passet, satte rele og sikringer der de skulle stå i henhold til instruksjonsboken, satte meg i bilen å slo på lysene.

Dette var på en e30, men jeg tror det skal være opplagt fra fabrikk på e36 også

BMW 325i 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Remi Berg

Når jeg kjøpte kurvetåkelys til ettermontering kjøpte jeg med bryter og rele og sikringer. Pirket ut bryteren til tåkelyset bak, satte inn nye bryteren monterte lyktene der de skulle stå, plugget in de eneste ledningene jeg fant der framme som passet, satte rele og sikringer der de skulle stå i henhold til instruksjonsboken, satte meg i bilen å slo på lysene.

Dette var på en e30, men jeg tror det skal være opplagt fra fabrikk på e36 også

 

Hmm.. hvor kjøpte du dette?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår