bmw318 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Har en bmw 318i E36 92-modell. Bilen er levert uten tåkelys, og jeg har kjøpt tåkelys til å montere. Det er lagt opp ledninger fra tåkelysbryteren og videre sammen med lysa foran til sikringsboksen (tror jeg) Men det jeg er usikker på er om det er lagt opp videre frem, og om det sitter sikringer og et relè der. Så jeg bare kan plugge i. Noen som har erfaringer med dette? Siter - bmw 325i e36 91`mod x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 bilen min er uten tåkelys, har ikke engang tåkelysbryter jeg.. crap.. må legge opp selv.. Kan vel hende alt er der, jeg har i såfall ikke peil :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 du får kjøpt hele ledningssett på bmw verksted. med brytere og alt du trenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02Tom Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Du får sjekke der tålelysa skal sitte i fangern, om det er lagt ledninger dit. I tillegg skal du ha to brytere for tåkelys, til venstre for rattet. Forran + bak. Hvis du bare har en bryter så har du sansynligvis bare tåkelys bak og da må du handle inn ledningsnett fra et BMW verksted og legge dette opp selv, men det er litt knotete. Eller du kan betale for å få det gjort. Siter 02Tom WWW.LARVIKGATEBIL.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Når jeg kjøpte kurvetåkelys til ettermontering kjøpte jeg med bryter og rele og sikringer. Pirket ut bryteren til tåkelyset bak, satte inn nye bryteren monterte lyktene der de skulle stå, plugget in de eneste ledningene jeg fant der framme som passet, satte rele og sikringer der de skulle stå i henhold til instruksjonsboken, satte meg i bilen å slo på lysene. Dette var på en e30, men jeg tror det skal være opplagt fra fabrikk på e36 også Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Remi Berg Når jeg kjøpte kurvetåkelys til ettermontering kjøpte jeg med bryter og rele og sikringer. Pirket ut bryteren til tåkelyset bak, satte inn nye bryteren monterte lyktene der de skulle stå, plugget in de eneste ledningene jeg fant der framme som passet, satte rele og sikringer der de skulle stå i henhold til instruksjonsboken, satte meg i bilen å slo på lysene. Dette var på en e30, men jeg tror det skal være opplagt fra fabrikk på e36 også Hmm.. hvor kjøpte du dette? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Jeg kjøpte lysene fra gs bildeler ( http://www.gsbildeler.no ). Det var komplette orginale kurve/tåkelys Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Remi Berg Jeg kjøpte lysene fra gs bildeler ( http://www.gsbildeler.no ). Det var komplette orginale kurve/tåkelys Okey, noen som vet hvor jeg kan få tak i KUN brytere og rele og sånn? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Alle med respekt for seg selv som selger BMW deler skal kunne levere bryter. Rele og sikringer fåes kjøpt hos så og si alle bensinstasjoner og bilrekvisitaforhandlere Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318 Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Finnes det en oversikt på internett over hvordan hovedlys, parklys og tåkelys er koblet på e36? Siter - bmw 325i e36 91`mod x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg