Golf2td Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 sliter med at det kommer vann inn gjennom kupévifta. hvor ligger dreneringene?. dem som ligger under panser over skjermen er fri for dritt, og vann renner rett gjennom der. finner ikke ut av det. noen som har tegninger? er ikke takluke på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Hvordan vet du at det kommer inn kupevifta? da må det vere helt oppe til venstre under panseret og der skal det vere ett plastdeksel som dekker over? Ellers bør du sjekke varmeregisteret, bruker bilen mye kjølevann? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet November 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 under viften så er det en "kopp" av noe slag. den er full av vann. bilen bruker ikke noe vann heller. er kjøleveske på bilen. så hadde kjent det på smaken på vannet hviss det hadde vert kjølevann. jeg fant forøvrig et rusthull bak med hengslene på pass siden tett bak frontrute. legger ut et bilde av dette. kan det ver at vannet kommer inn der, og renner inn under vifta?. nå har jeg tatt hageslangen fatt og spylt nedi "vannhuset". kommer ingenting vann inn der, så alle dreneringer virker som dem skal ser det ut for. men den koppen er full av vann og gulvet er dassvått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet November 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet November 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 tok ut gulvteppet. mye vann der. satt på det svarte dexelet på vannhuset. spylte nedi der. da kommer det dråper med vann inn der vifta skal stå. men hvorfor det? er den plasten som leder vannet ikke satt riktig på plass?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet November 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Lekasje lokalisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjer84 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Kan du beskrive hvor lekkasjen var? Jeg sliter med nøyaktig samme problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Lekasjen min kom inn pakning til frontrute. Var lekasje rett over der kupeevifta sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 satt på det svarte dexelet på vannhuset. spylte nedi der. da kommer det dråper med vann inn der vifta skal stå. men hvorfor det? er den plasten som leder vannet ikke satt riktig på plass?. Spylte du rett ned i luftinntaket til kupeviften? Da er det ikke rart at det kom vann inn i bilen, det er en grunn til at det skal være et plastdeksel over luftinntaket. Hvis du heller vann oppå dekselet skal det renne ned gjennom et dreneringshull i hjørnet foran luftinntaket og ut bak forhjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 spylte oppå dekselet. ingenting kom inn. så tettet jeg dreneringene. sånt at brønnen ble full av vann. kom heller ikke noe vann inn i bilen da.(kom selvfølgelig ikke over der kupevifta sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfers II Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Har du soltak på bilen din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfers II Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Beklager. Samme feil som på min bil. Ut med frontrute og sveise. sånn løste jeg det. fikk vann i hanskerommet. Det er jo i nærheten av vifta. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg