Superkølla Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Ønsker å kjøpe turbo og mannifold fra VW turbodisel motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Send en PM til HolkestadRacing. Han har et bolt on Turbokit til Golf 2 til salgs. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Og jeg trenger skjermbreddere, front og bak spoiler og skjørter... sånn i tilfelle noen skulle ha noe liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by EvenS Send en PM til HolkestadRacing. Han har et bolt on Turbokit til Golf 2 til salgs. Hva slags kit er det snakk om? Superkølla har jo gassermotor, og såvidt jeg veit må vel jeg hjelpe til å konvertere til Turbo.. eller hva Kølla?? Det vi trenger er manifold og turbo fra enten golf diesel, eller caravelle/transporter T3. Også må vi ha bunnpanne og en haug med silikonslanger.. da skulle vi ha kommet et stykke ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Det skal værra sikkert og vist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Har ein mitsubishi td04-15t på ein 1.6 td manifold, sveist fast. Selger om eg får bra bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg