friggi Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 nå starter jeg mitt lille prosjekt, litt styling og div på min opel vectra a (94 mod) noen som kan gi meg litt tips og diverse som får bilen til og se bra ut ? takker :D bilder kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Fullt 2000styling. senking. Felger. soting. angeleyes med svart bakrunn er veldigt tøfft på disse bilene. Effektanlegg, powerfilter. Så har du deg ein ganske tøff bil :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tynes944 Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Har k&n filter kit, simons effektanlegg og heftige ebc bremseskiver med greenstuffklosser til deg om du er interessert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Har k&n filter kit, simons effektanlegg og heftige ebc bremseskiver med greenstuffklosser til deg om du er interessert :) Hatch eller sedan? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tynes944 Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 Sedan. Men k&n filterkittet er solgt. Har fortsatt bremsene å effektanlegget :) Passer forresten både på hatchback å sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2011 Sedan. Men k&n filterkittet er solgt. Har fortsatt bremsene å effektanlegget :)Passer forresten både på hatchback å sedan. Eksosanlegget passer kun sedan, det er noe lengre enn hatchen. Hva skal du ha for bremsene? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OpelVectra7 Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 luftinntak og panserforlenger er alltid fett :D Må heller ikke glemme interiør som ratt, girkule, bøtteseter osv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tynes944 Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Pris for bremsene er satt ned til 1500 da det bare ligger og tar opp plass KriegHeim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg