Marcolsn Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Halla! har problemer med sentrallåsen på polon min. Tror det er ettermontert, siden den er luftstyrt. ( pnaumatisk) Når jeg trykker på bryteren går motoren rundt, og suger eller sender luft i slangen. men ingen av låsene verken låses eller åpnes.. når jeg låser døra med nøkkelen hører jeg motoren går men den låser ikke den andre døra da heller.. Så jeg tenkte det var en lekasje i en skjøt i slangene eller noe? noen som har vært borti det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Er originalt med vacuumstyrt sentrallås. Ja, kan høres ut som du har en lekkasje, sjekk slangene ut fra pumpen og ut til dørene. Spesielt mellom A-stolpe og førerdør er utsatt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcolsn Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Okei. ja, da sjekker jeg det, takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcolsn Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Fant T-skjøten på slangene, og det er ikke neo lekasje der eller i døra.. noen som vet om noen andre steder det kan lekke? eller må heg bytte ut hele slangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Begynn da med å sjekke om vakuumpumpa suger som den skal. Sjekk så videre ut i slangesystemet om det suger også der, om ikke har du lekkasje. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg