ranga Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Hei, jeg har en VW passat 2001 mod. Nødblink releèt lager blinkelyd, som når du blinker til h/ v helt random. Plutselig begynner den å tikke, uavhengig av om jeg kjører på en ujevn eller jevn vei. Lysene blinker heller ikke, verken inne eller utenfor bilen. Har testet å skru av radioen, vindusviskere etc. og det hjelper ikke. Har også byttet nødblink-rele. Ingen ting som ser ut til å virke. Hvordan får jeg fikset problemet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Bytt hele releèt. Er bare å dra ut nødblinken, og bytte med en nytt relè. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranga Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Hei, dette har allerede blitt gjort uten hell. Skrudde på sete varmeren på 4, har ikke hørt noe på 1 dag. Mulig det er en kortsluttning :-/ ? Er det en komplisert operasjon å fikse sete varmeren, evt. feilsøke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 10, 2011 Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Tviler på at det er noe galt med setevarmerene, og om det var det, hvorfor skulle det virke inn når de er av? Sjekk heller brytere, sikringer og ledningsnett i blinklyskretsen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolaano Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Hadde samme probblemet på min 2002 TDI - feilen satt i blinklysbryteren. Det var kun støv som hadde samlet seg gjennom årene. blåste rent med trykkluft og sprayet med elektrorens. Feilen forsvant og har ikke kommet tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg