Eternalist Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Hei. Jeg har et spørsmål ang nye frontlykter til min Audi A6 1994 mod. Jeg skal nå bytte de orginale, og jeg har lyst på noen som er litt "røffere" (F.eks devil eyes eller angel eyes) Jeg har søkt over _ALT_ etter slike lykter, men det kommer ikke opp noen på min modell. Spørsmålet er da: Passer lyktene som passer på en Audi 100 C4 1994 mod på min Audi A6 C4 1994 mod? Ser at karosseriet er nesten identisk. På forhånd takk :) Siter - Mercedes c200 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 De originale på 100 C4 er std gammeldagse lykter, på A6 C4 er det i det minste linselykter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eternalist Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Det er som så, men jeg ser det er et utrolig stort utvalg av diverse forskjellige lykter til 100 C4, noe det ikke er til A6 C4. Siter - Mercedes c200 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 For å svare på spm. Ja, de "passer" til en grad, men passformen er ræva og det vil se veldig tett ut. Behold orginal lyktene du, så kan du heller lakke innmaten matt svart. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 (endret) Hvis du skal ha A6-lykter hadde det vært lurt å bytte skjermer, panser og listene under lyktene for at de skal passe greit, og det anbefaler jeg ikke.. Gjør som Jesper1201 sier, lakkér innmaten matt svart! :) http://www.ebay.com/itm/94-97-Audi-A6-c4-Headlights-lamps-Black-PAIR-/320756064891 Endret November 8, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg