markez Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Hi, jeg må kjøpe en bil pga jobb og jeg tenkte å kjøpe en med diesel motor. Men jeg hørte at neste år det kommer ikke til å bli mulig å kjøre diesel i Oslo på noen dager. Er det sant. Skulle jeg kjøpe en diesel bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Tror neppe det stemmer. Hvis miljøfjottene ønsker å forby diesel noen dager så må det og gjelde bensin. Tror ikke på dette før jeg ser det. :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Sjansen er nok ikke akkurat liten. Og jeg håper for all del at de forbyr diesel-biler i Oslo sentrum! Noen vinterdager er det faktisk helt umulig å gå ut av leiligheten her jeg bor... Helsa må prioriteres fremfor transport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Sjansen er nok ikke akkurat liten. Og jeg håper for all del at de forbyr diesel-biler i Oslo sentrum! Noen vinterdager er det faktisk helt umulig å gå ut av leiligheten her jeg bor... Helsa må prioriteres fremfor transport! Sier du som har dette "2008 Toyota Auris D4D Midnight Black" som signatur Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Sjansen er nok ikke akkurat liten. Og jeg håper for all del at de forbyr diesel-biler i Oslo sentrum! Noen vinterdager er det faktisk helt umulig å gå ut av leiligheten her jeg bor... Helsa må prioriteres fremfor transport!Sitter døra fast? :)Ta deg en tur ned på havna og "vri av tenninga"" på Color Festival og et par båter til, så har du redusert NOx utslippet tilsvarende alle byens dieselbiler. Bilparken står for 19% av utslippene, båter og fly 40%.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Sjansen er nok ikke akkurat liten. Og jeg håper for all del at de forbyr diesel-biler i Oslo sentrum! Noen vinterdager er det faktisk helt umulig å gå ut av leiligheten her jeg bor... Helsa må prioriteres fremfor transport! Isåfall så er du en idiot som ikke kan annet enn å syte! Byfolk... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 tenk heller på hva som blir slipt ut av fabrikk piper,er sikkert mere u sunt enn eksos.hehe mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Kjøp diesel. Hysteriske og dumme politikere vil alltid være der. Man kan ikke ta hensyn til dem når man velger bil. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 Sjansen er nok ikke akkurat liten. Og jeg håper for all del at de forbyr diesel-biler i Oslo sentrum! Noen vinterdager er det faktisk helt umulig å gå ut av leiligheten her jeg bor... Helsa må prioriteres fremfor transport! Jeg går ut fra at dette var en spøk....hvis ikke så er det på tide at noen tar første skrittet, og det blir deg. Selg dieselbilen og kjøp deg en lynrapp Buddy. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Desverre udyktige politikere som lager meningsløse regler og kaller det miljøtiltak er ikke å spøke med desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg