nesjar Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 hei har en golf 2 med vr6 2.9motor i på veien,plutselig under kjøring ble den helt syk og gikk nesten ikke forover. den går ålreit på tomgang,men så fort jeg rører gassen dør den helt ut akkurat som den får for mye bensin eller luft eller noe sånt. det er ikke diagnose stikk på den. hvis jeg kobler av llm. blir den mye bedre og kan faktisk ruse og gasse litt. hva skjer gir snart helt opp topp hvis noen har noen ideer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 (endret) Ja, din LMM har tatt kvelden. Når du kopler fra denne så bruker ECU kun MAP-sensor. Og jo, du har diagnosestikk men ofte idiotisk plassert. Enten i motorrom eller bak et deksel i midtkonsollen. BTW. Er det Golf 2 eller 3 du har. Skriver Golf 2 i teksten og har plassert tråden under Golf 3... Endret November 6, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesjar Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 ja vel ja fikk tak i en brukt lmm som lissom skulle være i orden skjønner du,men da får jeg nok prøve å kjøpe en ny en isteden. så du mener at den kveler seg når jeg prøver å gi gass så er det llm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Det du beskriver høres utvilsomt ut som defekt lmm ja. Igjen, Golf 2 eller 3? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesjar Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 det er en golf 2 med golf 3 2.9 vr6 så den havnet kanskje i litt feil kattegori men tenkte kansje at flest leste den under golf 3 siden motoren kommer derfra (jeg er litt fersk her ennå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Uansett, det er diagnoseuttak på den. På G3 er det bak et deksel i midtkonsollen, altså et 2x2 OBD1-uttak. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesjar Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 ok skal prøve å bestille lmm imorgen så får jeg krysse fingrene. takk for hjelpen så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesjar Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 hallo har nå prøvd 3 stk. llm. men uten hell. den går fremdeles greit på tomgang men så fort jeg gasser så stopper den,og når jeg tar av kontakten til llm så får jeg gasset og ruset den opp men den er ikke helt i form for det. lurer kanskje på veiv sensor eller kam sensor.HMMMM hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesjar Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 hesiann hvis noen har veiv sensor kam sensor og gasspjeld sensor de vil leie ut en dag eller noe så jeg hadde fått luket ut evt. feil hadde jeg blitt glad. takk så lenge:=] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg