Gå til innhold

lervik90s Golf G60 - 100års prosjekt

Ranger emnet


lervik90

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det høres jo ganske så bra ut med de maskene :) men eg gidde ikke spandere på meg en sånn maske når eg ikke har bruk for den.

 

Nå har eg prøvd å sveise litt :P haha.. mitt første sveis! dsc1827l.jpg

By lervik90 at 2011-12-04 dsc1832n.jpg

By lervik90 at 2011-12-04

 

Så har jeg et spørsmål angående reduksjonsventilen. Jeg fatter ikke hvordan dette skal henge sammen. Noen som har samme ting eller vet hvordan den skal monteres?dsc1831a.jpg

By lervik90 at 2011-12-04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjærte litt i kanalen i dag og det var som å skjære i smør.. Var ganske tynt med metall der.. Tenkte å kjøpe meg plater i morgen, slik at jeg kan begynne å sveise litt.. Og et rustbeskyttelsesmiddel som kan smøres på inni der.. Vil ikke at det skal bli mer rust nå..

 

Hva synes dere? :P

 

dsc1844s.jpg

By lervik90 at 2011-12-04

dsc1846i.jpg

By lervik90 at 2011-12-04

 

Tror og det er noen som har vært skikkelig uforsiktige når de har heist bilen på bukk på verksted.. Fant et hull under bilen.. Det ser ut som de har kjørt den ene armen på bukken opp i gulvet på bilen.. dsc1848t.jpg

By lervik90 at 2011-12-04

dsc1847n.jpg

By lervik90 at 2011-12-04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveisemaske med autoblending er nok en ganske stor fordel, jeg har prøvd slike som du ikke ser noe gjennom, men da sveiser jeg like godt helt i blinde, ser hvor jeg starter og lukker øya etterpå:P

Ser forøvrig ut på sveisen din som at vi er omtrent like gode på sveising...:P

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sveiser uten gass og uten flusstråd blir det helt jævlig og vanskelig å sveise da? Det er det jeg har gjort skjønner du :P hehe.. Jeg kjøpte jo den gassventilen som var helt ubrukelig, så jeg har ikke fått brukt gassen enda... :(

 

Jeg prøvde å sveise litt mer i dag, men det ble like dårlig. Også denne gangen uten gass... Øvde meg på å sveise sammen to tynnplater, men det ble vel heller dårlig :P Fikk de til å henge sammen ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

 

Du merker en ekstrem forskjell med gass og vanlig tråd beregnet på gass, ikke flusstråd :) Du får det nok til etter ett par forsøk med gass skal du se :) Har ikke så mye peiling på MIG apparat da jeg bruker såsi bare TIG :)

 

Hva var galt med ventilen du kjøpte?

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår