renoxxx Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Bilen små hakket ved kjøring, før den nektet å kjøre mer. sto å dura på 5, 6oo omdrein på tomgang. når jeg ga full gass, gikk turtallet bare ned. tilslutt ble den bare kvalt. starter jeg bilen kan den småputtre i noen sekund før den stopper. kan dette skyldes luftmengdemåler eller luftmassemåler? hvor ligger disse delene? man kan høre bensinpumpen smådure (slik den skal) når tenningen slåes på. så har en anelse på at den ikke er problemet. Takker for svar. Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Kan være mye annet og. Ta en diagnose først, mye billigere enn å bytte deler i hytt og gevær Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renoxxx Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Flaut, men har tydeligvis ingen luftmassemåler, siden bilen er den eldste generasjonen til C180. kan være defekt bensinpumpe (selv om den lager summelyd når tenning slåes på) drit i bensinfilter kan være en årsak!? selv har jeg konkludert med at en av de to nevnte ovenfor har skylden. noen flere forslag? Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Tett katalysator Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renoxxx Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Tett katalysator. hvordan er det mulig sånn plutselig under kjøring? regner med at ingen stappet banan i potta mens jeg kjørte. lamdasonden kan være et problem. enig? :) Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Tett katalysator. hvordan er det mulig sånn plutselig under kjøring? regner med at ingen stappet banan i potta mens jeg kjørte. lamdasonden kan være et problem. enig? :) sot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Det er større sjans for at katalysatoren blir tett under kjøring, enn når den står i garasjen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg