opel gt69 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Har et sett til med slike lister om noen er interisert =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 viss det er noen som har et midtarmlene til audi a4 b6 i skinn, så gi meg en pm =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 legger ut bilde av motorrom med karbon deksel :P og noe nytt me fronten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 har fått tak i en k03s turbo til bilen, tenkte og prøve og se om det blir noen forskjell. Har to k03 turboer (orginale) og et orginalt grenrør til salgs viss noen er intrisert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 tenkte eg skulle anskaffe nye sommerfelger, noen som har tips til noen som passer bra på disse bilene? har ikke tenkt og bruke en formue men litt må enn jo legge i for og få noe skikkelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Llikte carbon looken :) hva skal du ha for det settet? Mange fete felger på qwt.no, er på jakt etter felger selv men har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha :hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 nei skal ikkje ha masse for da, har ingen plass lenger i garasjen so hadde vert kjekkt og blitt kvitt da =) kjøpte meg nye felger i går, Dotz Mugello 19" 8,5 kant, og 235, 35 dekk =) kjempe fornøyd, ser meget bra ut på desse bilane =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Dotz Mugello, 19" 8,5 ET 35, 235. 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Liker veldig godt de felgene, gikk det greit med den dimmensjonen med tanke på subbing? Har hørt at noen har hatt litt problemer med 19x9.5 så tror eg går for 8.5 også. Du trengte ikke spacere sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 hehe, ja eg hadde litt mye bagasje her en dag, 4 tunge felger helt bak i bagaskjerommet, og viss eg traff en skikkelig hump så subbet det litt. men er ikke antydning så lenge eg ikke har noe voldsom vekt baki :) har hatt ful bil bake med folk og det har ikke vert problem i det hele tatt =) vill tro 9,5 kan skape litt problemer, men med 8,5 fyller det helt ut i hjulbuen uten spacer :) er du medlem i vw audi club? ligger mye flere bilder av bilen med felgene der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Det er jo veldig bra :) Nei er ikke medlem der enda, skal få fingen ut å bli det nå etterhvert :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 jada passet perfekt de =) gjør det, vi har jo fått aana solfilm til bergen i slutten av denne månen for soting av ruter, 3200 kr for 7 ruter :D gå inn og meld deg på er du intrisert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg