Gå til innhold

jompe888

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om jompe888

  • Bursdag 10/26/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4 B6
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2001
  • Motor (eks 1.6)
    1,8T
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Brusand,Rogaland

jompe888's Achievements

  1. Løfter denne tråden med min polo 2f 1991mod:) 80/60 senk med 14" snowflakes felger.
  2. Hei! Selger nå min rieger styling til Audi A4 B6 (01-05).Selges komplett.Alt er nytt,uteom sideskjørt som trenger seg en liten opppussing.Stylingsettet er kjøpt hos bs-bildeler i høst.Frontfanger er kun prøvemontert en gang. Det jeg har: -Rieger new design frontfanger,/m pdc uten lyktespylere.tåkelysdeksel.ulakkert -Rieger carbonleppe/spoilersverd. -Rieger hekksskjørt.ulakkert.(nedre del) -Rieger sideskjørt.brukt sølvgrå -RS4 netting,verdi 1200kr hos bildeler.no -øyelokk. Pris:5000/BUD [ATTACH]30896[/ATTACH]
  3. Jeg følger dennne DIY'en her: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1.8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification?highlight=vacuum%20removal Er riktig som du seier Kenneth, med at den skal bare varme opp kat. når den er kald,osv. Her er det jo diskutert om feilmeldinger,Men jeg har fjernet endel vacuum slanger i tillegg til den secundære pumpen å olje åndinga.Men jeg kommer til å ha n112 å n249 ventile påkoblet,for å unngå mest mulig feilkoder.fikk akkoratt blokkerings plata til EGR ventilen der følgte det en lapp som sa at jeg måtte sette på en resistor på ledingen til pumpen, å reflasha ecu'en (snakker med de så skal oppdatera hjernen, når jeg skal ha k04 map) så skulle det meste ordne seg.Men inne på audizine mener folk at ikke er vits i å gjør dette med mindre du sga ha datasprut å mye hester.Men vet ikke om det helt er vært alt bryet men har nå begynnt:Pfår vell lage en tråd om a4'en å alt dette styre :)
  4. Grunnen til jeg skal bytte turbo er for at den er sliten å moden for utskifting da det er slakk i lageret + den røyker ekstra + olje i intercooler rør.Har selv kjørt en skoda octavia rs endel, den har K03S med chip den skal vell ha rundt 230 (lader, 1,3), å går utrolig bra.Har lest endel om k04 som gir bra flow, i forhold visst eg skulle kjørt gt28rs med elminator grenrør. Har funne et kit i usa til ca.9k.med k04 hybrid,grenrør,3"maf,større innsugslange å ny resirk.med frakt. har pr.idag motor-rom messigt.ts chip,fmic,biltema åpen dump (ja vet det ikke er bra) åpent luftfilter,n75H ventil,blå innsugslange,catch tank på olje ånding, Rs4 motorfester.Eller org.Har rett over 1km med grusvei som ikke er helt bra hjem til meg så, jeg tar mine sjangser :P med felg å senk :)
  5. Fin B6 du har :) Tenker at det blir full s4 optik hos meg med endel senk,cupra r leppe,å nye 19" felger.Å ny fmic å k04turbo,ttdyser +map å endel små div.Driver å gjør ting jeg ikke kan neri motorrommet nå :P som å rengjøre, tar vekk den sekundære luftpumpen+ bygge om oljeåndinga som er noe klatt orginalt.Å skal snart glassblåse innsuget å toppdekselet,siden jeg må skifte toppdekselpakningen.Ser du mangler batteri dekselet ?:P
  6. Dette va jo litt rart, jeg skiftet alle bremsene mine + calipperene bak på min a4 b6 01mod i høst.Da måtte jeg ikke av med noe hjullager greier...Men hadde et stort h...... med calipperholderene bak å forsåvidt caliper venstre bak.Fikk ikke plass til de nye bremseskiva uten å ta av holderen til caliperen.Det er 2 torx skruer som holder caliper holderen som sitter helt fantasisk grusomt godt.I ren frustrasjon når jeg ikke fikk det til med varme eller noen ting å holdt på med det i x-antall timer, så endte det med gummi-klubba et par ganger så sklei skiva rett på plass (nei,det kom ingen skader eller at de ble skjeve) å det va bare å montere på nye glidebolter på holderen,så caliperen. å så lufte bremsene.Men du skal vell ikke skifte caliper nei ? Foran var en lek,i forhold.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår