andrej1 Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Nå har jeg kommet med enda en ny bil. Som vanlig er den ganske clean. Det er bra om fler folk legger ut sine bilder, det er alltid koslig å se på. :D -Cleana -Senket -Farget -Felger http://img35.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshop%20Biler/Subaru_Impreza.jpg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Den var fin den. Hvis jeg skal komme med forslag så vil jeg tro den hadde sett bedre ut med senka tak, og uten takrails. Og èn ting til, hvis du ser gjennom åpningene i felgene, så ser du at bakken der er mye lysere enn hva den er ellers på bildet. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Bra mod, men du skulle kanskje brukt noe annet enn MSPaint til å resize med... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 takk for tipsa. Det er ikke resiza ms paint, men fotoalbummet jeg har lagt ut på har gjort det selv. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 dennne bilen har jeg mekka for lenge siden... Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg