HaaJeHaa Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Har en vinterbil med et irriterende lite hull i bakre eksospotte. Noen tips på hvordan dette kan fikses på en enklest, billigst og mest holdbar måte? Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Kjøpe ny potte hjå biltema. Eg rekner ikkje med at det koster masse. ellers har vel skrothandelen kanskje nokre rimelige bakpotter til bilen din? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Sveiseapparat og en stål plate. Evt. biltema påtte som nevnt over. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Sveising eller nytt er det eneste som holder mer enn 2 dager. Selv har jeg prøvd alle slags jallafiks de første årene med lappen, og det funker aldri. Evt får du bare kjøre med det, det er jo bare en vinterbil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ph-primera Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Skikkelig jalla løsning er å feste en plate med pop nagler. Har brukt det som nødløsning en gang og ble overasket over hvor lenge det holdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 En enkel og BILLIG jalla løsning er å finne en tynn metallplate og forme rundt eksosen der hullet er, også feste med 2 stk slangeklemmer. Har ikke prøvd dette enda, men jeg har faktisk tro på at det holder en stund! :) men det er litt vanskelig å få til viss f. eks hullet er ved en skarp bøy... Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 En enkel og BILLIG jalla løsning er å finne en tynn metallplate og forme rundt eksosen der hullet er, også feste med 2 stk slangeklemmer. Har ikke prøvd dette enda, men jeg har faktisk tro på at det holder en stund! :) men det er litt vanskelig å få til viss f. eks hullet er ved en skarp bøy... I teorien ja. Men det blir nesten aldri hull midt på et rør eller annet kurant sted. Det blir som regel hull i en flens eller sveiseskjøt, og da er det vanskelig med metallplate og slangeklemmer. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Må vel nesten se ett bilde av skaden først, alt fra skru inn e skrue i hullet til en øl-boks og to slangeklemmer kan brukes. Eksospasta funker ikke aleine over tid, men kan være fint i kominasjon med annet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg