Benni Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hei=) noen som veit hvor man kan kjøpe slike byggesett? sett mye rundt, men finner ingen ting:/ helst norske sider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Idag så får man dem fleste biler satt sammen, er ikke så mange som selger byggesett lenger. Før kunne man spare en god del på å bygge bilene selv, men idag får man dem såpass billig satt sammen så mange tar inn ferdige biler. Har sjekka mange av sidene jeg bruker og ingen av dem hadde byggesett desverre. Må nok bestille fra utlandet om du skal ha byggesett, kan spare penger på det også. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Kan få kjøpe 2 nitro biler av meg, den ene må demonteres å bytte "svinghjul" på.. Så kan jo bli et lite byggesett det :P hehe... Begge er Kyosho biler, ene er en Inferno Gp å den andre husker jeg ikke... Kan få de for 800kr siden de bare tar plass. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwmaniac Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 har en nitro bil jeg å om du trenger:P liten kyosho 4x4 racing Siter VW Polo 6N 1997 Open Air 1.4L <<< Polo Maniac >>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarententula Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 http://Www.elefun.no HPI Baja 5B SS er et byggesett :) 26cc bensin ;) Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 ja baja har mange fine byggesett..hobbyco selger disse 5b ss,og 5sc ss Og det er nok og bruke pengene på i baja miljøet,her kan du bygge til du blir så driit lei att du kaster opp,finnes oppgraderinger iflust! anbefales Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PyrooMan Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 driver å bygger om min habao hyper 7 til drifte bil gjort den om til bakhjuls strekker og senka den skifta alt som finnes på den fra mange ukjente merker. mye mas å gjøre men blir mye mas med borring å sånt i bunnplata. kjøp deler fra masse forskjellige biler å bare sett sammen med ren fantasi. det gjorde jeg å for meg funka det xD det er bare fantasien som stopper deg fra å gjøre det du vil med rc biler. kjøper ting fra usa jeg da fra Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking ganske billige ting der å de er 100 % til å stole på. og vil du ha habao biler som er kjent for kvalitet er det å kjøpe fra rcteam.no dåg dyre priser men du får kvalitet for penga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg