lifjell Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Audi a3 1.8t 98mod. Kjørte i en oppoverbakke hvor jeg måtte gire ned før en sving ca 30km/t så slår motoren seg av med en gang jeg tar inn clutchen, og nekter å tenne. Etter mye frem og tilbake om at det kunne være bensin pumpa, så starter plutselig bilen igjen når en annen dytter i bensin slangene og gir den turtall, mens jeg vrir om nøkkelen. WTF?? Fikk kjørt bilen hjem, men nå frister det ikke veldig å kjøre hvis den plutselig skal skru seg av under kjøring. Noen som har vært borti noe lignende, evt hva jeg kan sjekke selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Temmelig umulig å antyde hva som er galt med så lite å gå etter. Hva mener du egentlig med "dytter i bensinslangene og gir den turtall"? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lifjell Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Aldri hatt noe problem med bilen før så er vanskelig å si, men han sa bare at han dytta/dro i slangene mellom kjølevæska og spylervæske. Ga turtall med å vri på "hjulet" der gass vaieren er koblet til. Før han gjorde dette var det ingen respons når man vrei på nøkkelen den bare "kinna", nekta å tenne altså :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Tror det var tilfeldigheter at den startet mens han dro i den slangen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg