a6kungen Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hallå, Jeg skal nå selge den slitne, jævla dritt audien som kun er feil med og da er jeg blitt forelsket i en slik en fin C200 (C-klasse) Jeg hadde satt pris på om noen kunne gitt meg noen pointers på hva jeg skal se etter, og hva jeg burde holde meg unna. Jeg tenker en god bil til tja.. max 30.000 kan strekke meg 1000 kr opp om nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Har inntrykk av at dette er gode biler, spesielt hvis du finner en med lite rust. Og noen har hatt problemer med instrumentpanel som ikke er helt i orden, men det behøver ikke å være dyrt å fikse på en gammel bil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 har prøvd pappa sin 07 220cdi, utrolig tight og drar godt, men 200 må da bli litt lat?? :-p Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 vist det er w202 du skal ha hadde jeg nok funnet en facelift av den altså over 97 mod. men uasett er Disse veldig viktig å sjekke for rust i hjulbuer, forskjermer, under dører, koffertlokk og div og sjekk at alt elektriske fungerer for det kan fort koste, sjekk slakk i understell altså foringer og diff +++ hadde nok også sett etter en med god service historikk :) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a6kungen Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 vist det er w202 du skal ha hadde jeg nok funnet en facelift av den altså over 97 mod. men uasett er Disse veldig viktig å sjekke for rust i hjulbuer, forskjermer, under dører, koffertlokk og div og sjekk at alt elektriske fungerer for det kan fort koste, sjekk slakk i understell altså foringer og diff +++ hadde nok også sett etter en med god service historikk :) Hva betyr "w202"? Jeg har veldig lite peiling på mercedes :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hva betyr "w202"? Jeg har veldig lite peiling på mercedes :( Det betegnelsen på hvilken type mercedes karosseri det er,foreks w202 = C-klasse fra 1994-2000 w203 = C-klasse fra 2000-2007 w210 = E-klasse fra 1995-2002 etc. :) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg