Ruffe Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 når jeg setter på tenning kommer det tikkelyd fra ett rele i motor rommet. står 116 på det. når jeg vrir nøkkel i start pos. så skjer det ingenting. som om batteriet er flatt. dette skjedde på en kjøretur i dag etter en kort stopp så tror ikke batteri er gåent. skjekket ledninger til starteren som var en del rustete. pusset de rene og hadde på crc men det hjalp ikke. har litt mistanke om det relleet men er vel ikke SÅ heldig tipper jeg. eller så er det kanskje starteren eller innslag. har prøvd både med startkabler og prøvde også å sette strøm rett på starteren. gikk heller ikke rundt da. noen som har vært borti lignene problem.? :) Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Sansynligvis utslitt starter, så den må skiftes Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffe Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 fikk orden på det nå. er jordkabel fra batteri til motor som er gåen. satte på en start kabel til jord og da startet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg