Dahlski Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei! har planer om å skaffe meg en 1-DIN spiller til min golf 3 :oohh Har tenkt å bruke maks i overkant av 5000 kroner og er litt usikker på va jeg skal velge.. Har sett på disse to, og den store hovedforskjellen er gps såvidt jeg kan se: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7818&katid=172&mid=m436&id=&vn=736 http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_199/products_id/5995 Va tror dere er evt best? andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Et alternativ: http://www.pixmania.com/no/no/5040082/art/kenwood/multimedia-bilstereo-kvt.html Ellers så er den spilleren fra transmedia helt ok, og gir deg mye for pengene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Blir det noe stor forskjell på 4*50W kontra 4*20W på høytalerutgangene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrike Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Det vil du merke ja, men jeg ville da trukket kabler til de høytallerne du har på spillen over til forsterker men det er jo en annen sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Forsterker til høytalerne er neste på lista :P må bare få spart opp penger først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Spillerene har ikkje forsterkere på 4x50w. Dette er fantasiwatt. Typisk er ca 4x20w. Er mange som er opphengt i watt og skal ha mest muligt. Sia ein del produsenter oppgir fantasiwatt so må andre oppgi det og. Ellers vil uvitende kjøpere foretrekke spillerene som har mest watt. Og sjekker du billige (dritt)forsterkere, so er det same tullet der og Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Spillerene har ikkje forsterkere på 4x50w. Dette er fantasiwatt. Typisk er ca 4x20w.Er mange som er opphengt i watt og skal ha mest muligt. Sia ein del produsenter oppgir fantasiwatt so må andre oppgi det og. Ellers vil uvitende kjøpere foretrekke spillerene som har mest watt. Og sjekker du billige (dritt)forsterkere, so er det same tullet der og Fantasiwatt er det ikke. Det produsentene gjør er å måle effekt med kun én av kanalene belastet. :) Men ikke kjøp den kinaspilleren! Min far kjøpte noe lignende en gang, riktignok 2-DIN, og lyden i den var helt forferdelig. Gikk heller ikke an å stille på ting som bass, diskant etc... Jeg hadde gått for enten den Pioneer-spilleren eller den Kenwooden, med mindre du vil ha GPS ;) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 hehe, jeg tror det bli pioneer spillern! Tørr ikke bynne handle det kina ukjente merket som du sier nei :P selv om det er gps på den, så er det ikke sikkert det er så veldi bra gps :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet November 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Ble så jeg kjøpte den pioneer spillern i dag! Noen som har noen smarte tips når denne skal inn? Hadde det trangt nok med alle ledningene til den gamle spillern, mens til den nye er det jo ti ganger mer ledninger som er med.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Du må nesten bare prøve å legge dem baki der på en eller annen måte ;) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg