harley32 Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 (endret) noen som kan hjelpe meg... bytter sikring forran i boksen v motor, men så fort jeg bytter den, går den i stykker nesten med en gang. dette gjelder til bremselysene bak.:drive2 noen som vet...?? :helpme: takker for all hjelp jeg kan få..:) dette er en 2,5 tdi 1996 mod chrysler grand voyager. Endret Oktober 18, 2011 av harley32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Sjekk kontakt til hengerfeste hvis du har det. Sjekk også der ledningene der de går inn i bakluka, hvis du har høyt bremselys montert i bakluka. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harley32 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 takk for svar...:) skal sjekke det i morgen, har bremselys i ruta. ikke helt øverst ved taket, som det er på mange av disse bilene. kan være den å ja... er det jordings feil eller noe det da kansje, ble sånn etter jeg hadde kjørt bilen med henger. merkelig att det skulle bli sånn rett etter det...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg