Gå til innhold

Halvors1 - Vw Vento - stance prosjekt

Ranger emnet


halvors1

Anbefalte innlegg

25704d1320264130-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt-camber.jpg

 

Noe sånnt som dette vil ikke gå, med tanke på hvilken bakstilling som er på disse bilene. Hvordan vil du få til 2-3 grader negativ camber på en stiv bakstilling?

Går kun fremme. Om du stiller camber fremme vil du få den mye lavere foresten. Når jeg hadde bilen hadde jeg den lavere enn der du skriver du ha max'a coiloversene. Vil du ha den lavere så kan du å fjerne suport fjærene, vil vel utgjøre 10-20 mm. Og lavere gummi i dempertårn osv.

Endret av MaariusB

FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

fiin bil :) men du skulle hatt 9" breie felger bak ! og det er ikke noe problem å få camber bak, bare å få laga noen camber plater det :)

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

takk for det! :)

 

er en stund siden jeg har vært her inne nå! hatt så masse å gjøre å fått gjort lite på bilen :/

men idag fikk jeg verdens verste julegave.... skulle koble opp cd-spilleren som jeg fikk til jul!.. vrei om tenninga så tok hele ledningsnettet fyr.. så blir noen timer med jobbing fremover nå!... men bilen SKAL være ferdig bygget til VAG-event 2012!! så her skal det jobbas fremmover :D

Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; )

mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg likaaaar ditta! ;D så da et spørsmål ifra en vw-frelst til en annen : Ventolykter passer på Golf 3, vil det da si at det er Jettalykter som passer på Golf 2? (Som på golf blir kalt "Rallye") ???

 

rallye lykter er noe helt annet en jetta lykter, rallye lyktene er"smalere" en jetta lyktene, men de er ganske snarlike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er overhodet ikke like, ettersom innmaten i lyktene blant annet er helt forskjellig. Og ja, Jetta-lykter går på Golf 2, om det ser kult ut er et annet spørsmål. Front/lykteplata må vel også byttes på 2er, i motsetning til 3er hvor alt er bolt-on.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at lykteplata bak må byttes, men det er jo ikke store greiene uansett.. Men hvis jeg skulle hatt org Rallye-lykter, hvor i all faens verden får man tak i det henn da? Uten at det blir en formue å betale?? :-) Takker for svar! offtopic, god-damn..

Opel Astra '99 1,6 16v

Tyske bilær - e gode bilær!

FOSEN MOTORSPORT CLUB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som brydde seg om den stakkars Vento'n nei!.. haha!

men hvertfall!! nå blir det å bygge den opp igjen! skal kaste ut bakseter og bygge halvbur! det har skal bli morsomt :)

Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; )

mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår