lolpox Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg kjøpte nettopp en 52mm men sliter med å få denne koblet til ordentlig. Min bror gjorde nettopp det samme med sin Volvo 240 og han koblet den rett på - på coilen. Så enkelt er det ikke på min bil. Han så på den og sa han ikke ante hvor den skulle kobles til, men kunne tenke seg den kunne kobles til tenningsmodulen. Det gjorde vi, det funker, men turtallet er helt på tur xD Jeg har originalt en diger ekkel klokke og han mente også det lå kabler som var ment for turteller baki der, enten at de lå der eller var koblet i klokka (?) Jeg lurer på om dette stemmer og/ellers hvordan jeg kan få den til å virke. Er litt kjipt at den viser 1500 rpm når jeg har nådd turtallsperra -_- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Gikk det ingen ledninger til forrige turteller? Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lolpox Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Det var ingen turteller tidligere, bare den store ekle originale klokka ved siden av speedo :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xphenz Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg har vært borti at det er uttak til turteller på dynamoen. Prøv deg fram på kontaktene der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Ja du kan ha en utgang på dynamoen (W) for turteller. Er mulig at du må kalibrere turtelleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg