Danielsm Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 (endret) Edit: sentrallås skal det stå i tittel har en golf 2 91 modell som har gådd igjenn i familien. først hadde min bestemor den så gamlingen så kjøpte jeg den. har seg slik at det er jo av de siste golf 2 som ble laget siden det er en 91 modell. 4 dører. og det er jo sentrallås på den. men etter noen år da min bestemor kjøpte den slutta den å funke. og det er jo vakumstyrt. skal vedde på at det er vakumpumpa som er gåen. det jeg lurer på er. hvor står den pumpa og er den dyr ? osv osv.. edit: er en 92 modell ikke 91. Endret Oktober 14, 2011 av Danielsm Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Vakuumpumpe med kontrollenhet er plassert i bagasjerommet på venstre side. Ta vekk deksler så kommer du til den. Sjekk om det er lyd i den når du låser opp/igjen. Om det er det kan det være brudd i vakuumslange et sted. Ny pumpe koster sikkert tusenlapper, men en brukt blir ikke så dyr. Ikke så lett å finne hos høgger'n siden det er solgt veldig få Mk2 med sentrallås. Pumpe fra mk3 passer ikke. Finnes noe på Ebay til rimelig pris. Søk på partnummer: 443862257A -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 ahh takker. skal sjekke imorgen når det blir lyst :D så hviss det er lyd så funker den og da er det brudd på en slange? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 er solgt mange G2 me sentrallås :P de fleste 90/91 har dette :) har en del slike pumper liggende og slenge her og der faktisk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 fant ut at pumpa er død. da er det bare å bestille seg ei fra tyskland :D Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Eller kjøpe en av Housey ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 spørs hva han skal ha for ei som FUNKER? han sier jo han har noen som ligger å slenger her og der. skeptisk til å kjøpe noe som han egentli ikke vet om funker.. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Det kan han gjerne teste først. Ellers så finnes det mye rart på http://www.ebay.de Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 med at jeg skriver at de ligger og slenger, så betyr dette at de ligger på forskjellige plasser :) alle jeg har funker, de lager vakuum når de blir bedt om dette, og trykk når de blir bedt om det :) men, du får nå velge selv, har ingen hast med og bli kvitt dem jeg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 har enda ikke bestilt så lurer på hva du skal ha for ei pumpe da? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 bestilte brukt pumpe fra tyskland. fikk pumpa og bytta men funker ikke :( så da tok jeg gammel pumpa og satte ledninger på den og på et bilbatteri. testa den og fant ut at den jeg hadde fra før av funket. strømmen går jo begge veier. så pumpa funker. testa også den pumpa jeg kjøpte og den funker også. men er ikke strøm i kontakten bak. ingen sikringer er gåen. det må jo være styrt via relee. men hvilket? og står det releet sammen med sikringene? isåfall hvilket? testa og med batteri og slangen tilkobla på pumpa og låste dørene og det er ingen lekasjer i slanger for alle dørene låste seg og låste seg opp. problemet er bare at det ikke er strøm i kontakten til pumpa. anyone? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Sjekk sikring 21, er ifølge tegningene den som går til sentrallåsen Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Skjekk bryteren i førerdøra? om ikke kablene fra førerdøra får kontakt med pumpa vet ikke pumpa att den skal blåse eller suge... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 hadde jo av dørtrekket men fant ingen ledninger. fant en vakumklokke i førerdøra. er det en kontakt på vakumklokka da? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Mener det skal vere noen ledninger koblet til vakumklokka i førerdøra ja, hvordan skal ellers pumpa vite at den skal låse dørene? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg