Gå til innhold

Bil skadet av Hest!

Ranger emnet


Lasse J

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var utenfor en liten "påspringing" av bilen i går. Det som skjedde at det var plutselig mange biler som sto i kø framfor meg, i det jeg stoppet i køen kom det masse løpske hester springende på hovedveien ifra sentrum. En av disse hestene var da "uheldig" å sprang i bilen min.. Ganske heavy smell, masse skader. LINK TIL LOKALAVISA

 

Hørte idag der jeg jobber som lærling som lastebilmekaniker i tillegg til at vi har eget karosseriverksted .. og der sier de at den jobben kommer raskt opp på rundt 30-40tusen, må bytte hele bakskjermen. Det er mer en bilen egentlig er verd. Gjelder en Carisma 99'

 

Mitt forsikringsselskap sier at dem ikke kommer til å dekke noe for skadene (Delkasko), men skal ta kontakt med mannens forsikringsselskap osv

Politiet er varslet slik at det blir opprettet en sak på forholdet

 

Når 17 hester klarer å stikke avgjøre fra gåren, skadet totalt 3 biler + masse skilt osv i sin ferd, kan ikke jeg bare godta å selv måtte stå for skadene, og få dette reparert/gjøre selv ????

 

Discus!

Endret av Lasse J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir en hest,sau,ku. osv skadet/drept av noe så naturlig som Ulv,bjørn,gaupe o.l. så får bonden dette erstatta! Men når samme bonden ikke klarer å bygge gjerdet sitt sterkt nok til å forhindre att hestene rømmer.. å tramper ned parkerte biler.. å bileieren skal bli skadelidende??? HA!! Hadde ALDRI gitt meg på denne!

Striper din to år gamle datter opp bilen til naboen,er du som forelder PLIKTIG til å erstatte skaden.

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle bare si at det ikke er kommet noe svar fra forsikringsselskapet.. de som skulle ta kontakt med mannen-/forsikringsselskapet hans.