OLZ1 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hva skjer med den fine cleane bakluka di`? så på det ene bildet oppover siden at du har tegnet eller rissa no eller ett eller annet på det....eller? har du tenkt å åpne det opp igjen og så ha en vanlig bakluke eller forandre no i stedet`? synes clean tetta bakluke på jetta er fint jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hva skjer med den fine cleane bakluka di`? så på det ene bildet oppover siden at du har tegnet eller rissa no eller ett eller annet på det....eller? har du tenkt å åpne det opp igjen og så ha en vanlig bakluke eller forandre no i stedet`? synes clean tetta bakluke på jetta er fint jeg. den blir nok clean. etter forrige lakkeing så har sparkelet sunket litt slik man såg kor gropa var før. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ukas oppdatering. har enda ikkje fått tak i gass så det har ikkje blitt så mykje sveising i det siste. ha bare drevet med litt små plukk. ville prøve å løyse reimhjule problemet mitt på motoren idag. få reimhjula fra ein vw beatle 8v soch til å passe på ein 16 doch kva treng man? 1.stk dynamo fra 8v kappe av litt av festet 1.stk justeringsstaget fra 8v snudd oppned Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 da vil det sjå slik ut no gjelder det bare å få tak i ein reim som er ca 93 cm lang slik eg kan montere dette sammen fant og ut at 8v dynamo IKKJE passer på 16v her er grunnane Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har nettopp lest igjennom alle 21 sidene her og dette ser BRA ut. Har en jetta selv og lurer på hvordan jeg kan få av sidelistene av plast og om de går an å få på igjen, eller blir festene (hvis det er det) ødelagt? Litt enklere å få lakkert de da + at jeg får sett om det er rust under. De og fangeren har blitt veldig grå og trauste og tenkte å få fått de litt svartere igjen. Tror dere plastfarge fra biltema funker for å få de svarte igjen? uten forarbeid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 takk takk. altid hyggelig å få tilbake meldinger. har du breie lister så er desse festa med klips på baksida. får nye på møller for eit par kroner. men kan vera knotete å få det på igjen. viss du tar det av så kan det vera lettare p fest adet igjen med tec 7 eller dobbelsidig tape. har du smale lister så er desse festa med dobbelsidig tape. søk på golfII forumet korleis du fjerner desse effektivt. viss fangere og slik er gråe så funke back to black bra. fåes på bensinstasjoner. finnes også andre metoder, feks varme opp plasten. søk på golf II forumet så finner du også svar på det og:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 tid for ein liten oppdatering igjen fiksa reimhjul problemet.. resultat kul fordeler:):););) holder no på å cleana motorrommet. eine sida eg bruke ein anna stil ang cleaninga. dei fleste velger å følge frma til vanga men eg gjer det sil at det blir heilt flatt til torpedovegg + eg har heva den litt slik eg får plass til ein del kabler under:) andre sida. før: etter Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 plata på den eine sida "slo" seg litt. så eg har tenkt å legga eit par lag med glassfiber duk over heile greia for å få det flatt og fint.:):) var igjen hos BT på fredag. fekk endelig snakka med karen eg skulle snakka med. spurte igjen ang flytting av chassi nr men no fekk eg ein anna forklaring. "kom opp med biten med ramme nr, og motor og girkasse nummeret. så skal vi sjekka med møller. så får du "nokon" til å slå inn nytt nr nærmast mulig der det orginale var og ta bilder av prosessen og kom igjen opp til oss slik vi kan godkjenna det." så da slipper BT å komma ut til meg søknad ang ombygging blei også levert fekk og tak i gass. så no blir det ein del timer i garasjen med sveising i helga Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 fekk gjort litt i dag og. ferdig med cleaninga av den andre sida begynnte litt på radiator løysinga. har fjerna den gamle og skaffa meg ein golf 1 raiator med ekspansjonstank intrigrert:) fant fort plassen til den. slik vil det sjå ut. fyllinga blir under lykteramma. lager det slik til at det blir lett å løsne radiatoren for på fylling av kjølevæske no står radiatoren ca midt i motorrommet må laga tl nye fester på den eine sida var å skaffa meg dynamoreim igår på biltema. kjøpte til golf 3 men reim var ei smule forkort. er det nokon som veit om ein lenger reim (multi rib reim) som er ca 95cm lang?? begynnte og å sparkla og pussa litt i motor rommet, men har ikkje bilder av det. har og bestillt litt "grom" deler, men kva det er sei eg ikkje. kan nevna kollevold og autospar;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 er det nokon som veit om ein lenger reim (multi rib reim) som er ca 95cm lang?? Både Momentum og Aratron har remmer i alle lengder og fasonger..... Ellers ser prosjektet meget bra ut! Stå på videre! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Bare et kjapt spørsmål Når du tectylerte bilen under, hvor mye tectyl gikk det ca da? brukte du tectyl på sprayboks eller malte du det på? Ellers veldig moro og følge med. Gir i hvertfall meg arbeidslyst, hehe. Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Bare et kjapt spørsmålNår du tectylerte bilen under, hvor mye tectyl gikk det ca da? brukte du tectyl på sprayboks eller malte du det på? Ellers veldig moro og følge med. Gir i hvertfall meg arbeidslyst, hehe. eg kjøpte mercasol på mekonomen og det gjekk 4 eller 5 bokser (husker ikkje heilt) inkludert hjulbuane bak, ikkje framme. men eg la på 2 lag og 3 lag på enkelte plasser brukte ein tectylsprøyte fra biltema og blåste med 2-3 bar. funka fint. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Når blir bilen din ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Når blir bilen din ferdig. planen var at den skulle ha vert ferdig no, men det er den ikkje. i løpet av sommaren kansje så er den sikkert på veien igjen. håper eg:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 skal du på rudskogen eller??!må si det er et jæ*** gromt prosjekt!!!lest igjennom et par ganger å missunet deg!!!men bare et spørsmål;driter du penger??:)hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg