Grytten88 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 denne bilen kommer til å bli fet når den blir ferdig! såg ut som du skal bruke samme foringer og tanklokk som meg også :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 kikker lit på prosjektet ditt i ny og ne,blir jævlig bra dette=) drit i spoileren og kjøp deg rutesenk=) spoiler som går/ligger nedover på bakruta..det er fett!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 fått gjort litt i det siste. fekk sprøyta bilen idag med filler. var ikkje nok til heile bilen men det gjer ingenting. etter 1 time så klarte eg ikkje å holda meg lenger:) eg bare måtte montera noko Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Sjekk innboksen din... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 detta begynne å bli jævli good shit allså;)hehe...lykke til videre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 fekk bilen på bakken idag:):) har ikkje justert på senkesettet men den blei ein smule lav:):) har litt til å gå på her med orginal hjula:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Sjekk innboks...! :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kva er ein tråd utan bilder??:):) dagens status: fjerna tak antenna. skal ha ein skjult istadenfor Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg skal bytte bakskjermer på jetta'n. Og hvis jeg ikke tar helt feil så trur jeg du også gjorde det, så derfor trenger jeg noen tips om hvor det er fornuftig å skjære av den gamle og sveise inn den nye ++ ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 grisefett prosjekt du har!! :) Bare å si ifra om det er noe mer du skal selge :);) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 vel etter ei veka på ferie og hjelpt dama med å flytta så fekk eg litt tid til bilen idag. begynnte litt på ledningsnettet. kom egentlig ikkje så langt lakka girkassen og. bruke den gamle girkassen. har ikkje skaffa meg ein skikkelig kasse enda Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 vel da skjedde det noko idag og. oppsumerer rask. - snudd bilen i garasjen - fått motoren i hus - skifta pinnebolter til eksosen (fy for eit slit) bilder nye motor gamle motor Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hei! Weber. Er ikke det en slags trimforgasser? Ettersom jeg husker, så hadde du det på den gamle 1,6-en. Hvor kjøpte du den, og hvilket kit kjøpte du da? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hei!Weber. Er ikke det en slags trimforgasser? Ettersom jeg husker, så hadde du det på den gamle 1,6-en. Hvor kjøpte du den, og hvilket kit kjøpte du da? weberen min kommer fra ein ford fra 80tallet. eg fekk denne av ein kompis til bror min. det blir litt effekt + bensinforbruket øker.;) det kommer heil ann på kva dyser man bruker. no holder eg på å modifisera(porte) det gamle innsuget og skal settast på bruks golfen min før den blir vraka:) skal testa kor mykje betre den går med weber og den orginale :):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 vel vel. fekk gjort litt idag og:):) fekk tatt av forstillinga idag. IGJEN:):) dette gjere eg for å letta opp bilen og plasere motoren på forstillinga og setta bilen over motoren. fekk satt sammen girkassen og motoren + grenrøret:) i mårra må eg skaffa ein overgang på eksosen fra 3" til 2". på grenrøret er det vist sveist på eit 3" rør. gler meg som ein unge til oppstart:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg