Gå til innhold

Fyll på gatebil 2001 Video

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by ktone

 

Stakkars deg. Fulle folk er no herk. De øldegger det meste de kommer over. Også en A6 da, føler med deg.

 

Skulle latt de få svi så de føler det. De eier som sagt ikke respekt for andres eiendeler.

 

Har vært med på en del ting har blitt ødelagt pga øl. DYREBARE ting. Men da fikk vi erstattning.

 

Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på...

Og så var det noen som lagde en fin ripe fra bak på bilen og helt frem... Bilen som stod ved siden av slang bildøra si rett i bilen min midt på natta. Det satt 2 drita fulle karer inne i bilen og drakk. Plutselig begynte de å burne rundt på plenen. Da dro jeg hjem, klokka 6 på morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by PetterJacobsen

 

Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på...

Og så var det noen som lagde en fin ripe fra bak på bilen og helt frem... Bilen som stod ved siden av slang bildøra si rett i bilen min midt på natta. Det satt 2 drita fulle karer inne i bilen og drakk. Plutselig begynte de å burne rundt på plenen. Da dro jeg hjem, klokka 6 på morgenen...

 

Dette var på Rudskogen?

 

Fy faen...:(

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Enig med ktone her, men slik som den typen der for å ravet på BANEN der.... Må da være skjerpet vakthold etter dette?

 

Ikke nok med at de fulle folka skal ødelegge biler nei, de skal risikere at andre kanskje kjører ned og dreper en uskydlig stakkar pga unnamanøvrering. Sikkerheten bør økes, og settes i spissen på budsjettet.

 

HVis vakt holdet og sikkerheten blir bra nok, vil nok ting bli bedre.

 

Det eneste de risikerer ved å ikke gjøre det er at de beste bilene ikke møter opp pga risikoen for å ødelegge bilen. Så denne onde sirkelen ender bare opp hos arrangørene i bunn og grunn. Det er jo de som mister folk uansett. Folk kommer ikke hvis det ikker er noen spesielt fine biler der, og bilene kommer ikke hvis det er fulle folk der. Alt dette kan løses på en måte og det er bedre sikkerhet og at fulle folk blir kastet ut og bortvist fra området arrangementet holdes på.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

 

Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på...

Og så var det noen som lagde en fin ripe fra bak på bilen og helt frem... Bilen som stod ved siden av slang bildøra si rett i bilen min midt på natta. Det satt 2 drita fulle karer inne i bilen og drakk. Plutselig begynte de å burne rundt på plenen. Da dro jeg hjem, klokka 6 på morgenen...

 

Begynner nesten å gråte på dine vegne jeg.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at noen ripet bilen min faktisk ikke mer enn en uke eller tre etter jeg hadde kjøpt den i fjor vår/sommer... To fine riper som gikk fra førerdør til bakparti...

 

Resultat = Jeg kan drite i å ta det på forsikringen pga. bonustap, og det endelige resultatet ble at jeg ville hellakkere bilen for å unngå risikoen for "fargeforskjell" ettersom gulfargen på bilen var et HELVETE å matche...

 

Jeg har planer om å stille ut bilen en del iår, men hvis jeg opplever skremmende tendenser som fulle folk, og ikke minst folk som ikke viser nok respekt for biler som man legger ned utrolig mye tid og penger i, så kommer det nok til å bli adskillig mindre enn jeg hadde tenkt meg... Evt. at jeg inngår avtale med noen om å passe på bilene til hverandre hvis noen er borte osv...

 

Jeg ville tro at på "professjonelle" treff som Gatebil bl.a. er, at folk forsto bedre enn å kødde med disse bilene? Det viser iallefall hvor respektløse mange folk er om dagen.. Klåfingra og jævlig!

 

Men til syvende og sist, mente jeg at det ble snakket om at i år så vil alkohol og festinga rundt disse Gatebil treffene bli holdt på seperate steder langt vekke fra bilene som står stilt ut? Er det noen som vet om dette er riktig eller ikke? Drita mennesker fører ikke til noe annet enn faenskap (og en god latter iblant) på biltreff, og jeg vil heller le et par ganger mindre og slippe at en stakkars fyr sitter igjen med ripa bil eller andre skader og må betale en fin, stor regning for at han var "snill" nok til å stille ut bilen...

 

My two cents on the matter...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Yes. Tidligere på dagen fikk vi bråk med denne karen og alle de andre fulle kopisene hans. Det var litt av en tur dette!

 

attachment.php?s=&postid=188935

 

Hvis du i det hele tatt tørr å dra oppover i år synes jeg vi burde samle en gjeng som står samla mot sånne. De idiotene er der kun for to ting, prøve å imponere noen med å snakke om alt tanta og onkeln og bestemora har og at han har testet ditten og datten, nummer to er å lage bråk med folk som faktisk kan og vet mere enn han selv som.

 

Jeg og Oleee holder hvertfall sammen. Noen flere som vil joine ?

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Jeg skal iallefall ikke stå å se på noen lager kvalme eller prøver seg på faenskap på noe som helst treff i sommer... Jeg antar at andre ville "covered my back", så jeg vil gjøre det samme tilbake...

 

Må stå samlet for å holde disse knot skallene unna!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Jeg skal iallefall ikke stå å se på noen lager kvalme eller prøver seg på faenskap på noe som helst treff i sommer... Jeg antar at andre ville "covered my back", så jeg vil gjøre det samme tilbake...

 

Jeg er ikke av den typen som står å ser på at fulle folk bare valser rundt å ødelegger ting. Har hatt en del med fulle folk å gjøre, og er fra barndommen lært til å TA IGJEN, og markere at nok er nok med fulle folk.

 

Idiot huer som trur meningen med livet er å kunne belme en flaske 96% som farris. De har misforstått noe vitalt.

 

Som sagt, sammen er vi sterkest.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

 

Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på...

Og så var det noen som lagde en fin ripe fra bak på bilen og helt frem... Bilen som stod ved siden av slang bildøra si rett i bilen min midt på natta. Det satt 2 drita fulle karer inne i bilen og drakk. Plutselig begynte de å burne rundt på plenen. Da dro jeg hjem, klokka 6 på morgenen...

 

Hadde noen gjort noe sånt mot meg hadde jeg krevd erstatning. Fått ID og fullt navn, osv. Har vært borti en full gjøk som satt et øl glass på synthen til faren min mens han var på spilljobb. Dusten klarte å velte det da han skulle ta tak i det igjen, utover hele synthen. Faren min tok navnet på'n og fikk han til å betale de nødvendige utgiftene. Det var liksom ikke noe til 10 000 kroner, men 40-50 000. Var bare å kutte spilljobben for han sin del og få renset synthen for ølet.

 

Alt jeg ville med å fortelle denne historien var å sette en peker på hva vi bilgutta burde gjøre mot de som er utforsiktig mot bilene våre.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår