Mf165 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hei, Poster denne tråden her, da jeg synes den passer bedre under teknisk. Jeg prøvde idag å starte min Ford Taunus 2.3 Sport. Motoren har stått i 20 år, men har ikke rustet fast. Motoren får bensin og tenner, men vil ikke starte. Noen som vet hva som er galt? Siter Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 byttet olje osv først håper jeg? bensina må du tømme ut og kaste, den er full av vann, bytt også plugger mens du driver på, med ny bensin, olje og plugger burde den starte om du har sett over fordeler osv først:-) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 sjekk at stiften har rett åpning, og som gotthard sier, gi bilen litt frisk bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg