MarieE Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med å svare på noen spørsmål... Jeg leverte bilen inn til EU kontroll, når jeg skulle hente bilen sa de at det var en lekasje i bremserøret.. da jeg startet bilen å skulle kjøre var det NULL bremser på bilen, etter de da hadde hatt sånn 100kg trykk på bremsene hadde de sprukket på begge sider bak.. Jeg har kjørt bilen i 2år nå å aldri hatt noen problem med bremsene, når den har vært på verksted tidligere burde de vel sett om det var så galt som dette verkstedet sa det var. og jeg har selv aldri sett så mye som en dråpe etter bremsing.. Er dette noe jeg kan klage på? Kan jeg i hvertfall be om å få bilen i den stand som jeg leverte den.. Den står enda på verksted og jeg venter bare på tlf fra de om hvor mye bremserørene og jobben kommer på.. Takker for alle svar, jeg vet ikke særlig mye om sånne kjedelige ting som skjer på verksted og hva rettighetene mine er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Vær glad bremserørene sprakk under test, og ikke i en kritisk situasjon på veien. Og så får du de byttet så du kan kjøre trygt igjen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieE Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Vær glad bremserørene sprakk under test, og ikke i en kritisk situasjon på veien.Og så får du de byttet så du kan kjøre trygt igjen. -- Ja selvfølgelig er jeg glad for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bremsesystemet skal tåle et pedaltrykk på 100 kg. Gjør det ikke det er det jo mangel. Ergo kan du ikke klage på dette. Verkstedet har jo bare tatt en eu kontroll etter gjeldene prosedyrer. At bilen ikke tålte det er ikke deres problem Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Stemmer det folk sier her. Bremsene skal tåle at du tråkker alt du klarer på pedalen, fordi det er akkurat det du skal gjøre i en nødsituasjon. Noe var helt tydelig på vei til å ryke her, og det er ikke verkstedet sin feil... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg