kim tommy Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 (endret) heisann.. har en audi 100 93mod, 2,8liter, automat.. også har jeg en feil på girkassa, noen som kan hjelpe? når jeg kjører så hopper den ut av gir, må stoppe bilden og starte igjen,men er samme problemet når jeg begynner og kjøre igjen.. noen som vet hva det kan være? Endret Oktober 1, 2011 av kim tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Peilet oljen på kassen? Gjerne et olje- og filterskift hadde gjort seg også ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Gjør som Quattro73 sier, men jeg må bare kverulere meg deg. Det fins ikke -92 A6, så enten har du 100, eller så har du skrevet feil årstall :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim tommy Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 sorry skreiv feil.. har bytta olje og filter.. hvor mange liter går det på en sånn kasse? vet dere om en girkasse fra en 2.6 passer til 2.8?? er en automat:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Kassene går om hverandre. Bruk peilepinnen for å sjekke nivået. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg