Gå til innhold

Tråden om min 94 mod Lancer *Masse bilder


xxLancerxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! men Bjørn, jeg har et skikkelig stort problem på bilen nå. Klutsjen holder på å bli helt ødelagt, men funker så å si. En god venn av familien sa at klutsjen måtte byttes og at det ville koste mer enn det bilen er verdt. Men noen andre jeg kjenner, hadde klart å skaffe en lite brukt klutsj til en billig penge. Vet du evt, hvor jeg kan skaffe det? Har ikke lyst til å vrake lille-jenta mi! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! men Bjørn, jeg har et skikkelig stort problem på bilen nå. Klutsjen holder på å bli helt ødelagt, men funker så å si. En god venn av familien sa at klutsjen måtte byttes og at det ville koste mer enn det bilen er verdt. Men noen andre jeg kjenner, hadde klart å skaffe en lite brukt klutsj til en billig penge. Vet du evt, hvor jeg kan skaffe det? Har ikke lyst til å vrake lille-jenta mi! :(

 

Sjekka med Biltema? De har jo noen clucher til en grei pris. Ellers er jo Mekonomen eit alternativ. Ring å hør du. Men om de ikke har clutch til motoren din kan du jo eventuelt kan du jo ta turen til en høgger og spør der. :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare og dra innom høggern, den behøver jo ikke væra splitter ny..Clutchen.

Deler på høggern er jo og gått over så du får jo en grov tillstandsrapport.

Ang. soting så sier jeg bare kjør på !

Er du redd for kontroll er det jo bare og kjøpe et nytt sett på høggern og sette på disse før eu f.eks.

Det har jeg gjort værfall..

Er mye man kan gjøra med dissa bila, så du får se litt etter alt. på hva man kan gjøre.

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei Bjørn! Takk som spør, ja, clutchen er bytta! Endelig, den er heelt annerledes å kjøre nå, allerede på første kjøreturen hvor jeg skulle rygge, klarte jeg å spinne, siden den var blitt så følsom! :D

 

Ikke bare det, jeg har oxo fått kjøpt meg en basskasse og forsterker, så ser frem til å montere det snart. Siden selgeren hadde klart å rive i stykker kabelsettet, så må jeg få skaffet meg det. noen tips, til hvor jeg kan handle det? :P

 

et lite spm til, ettersom selgeren også hadde hund i bilen, er det blant annet litt hundehår, og støv på selve trekket, over kassa. Noen tips til hvordan jeg kan fjerne det? tenker å støvsuge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår