Eikaas93 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Hei. Bilen har i det siste fusket / rykket mye. Ler her hvis dere lurer på mer: http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a3-s3-a3-sportback/282412-audi-a3-1-8t-hopper-og-nokker-haster.html Men så tok jeg av luftmengdemåleren, å da ble turtallet stabilt, å jeg kunne gi masse gass på 2-giret, også sleppe gassen med et resultat av at turboen slapp ut trykket, å farten minsket normalt, å ikke at man fløy i frontruten! Tror dere at det er den som gjør det? at den er defekt, eller er det chippingen som er problemet? Det er ingen feilmeldinger. Ingen røkne pakkninger. Men de som chipet bilen før meg, har gjort sånn at når du har gasspedalen 1/4 inne, er det akuratt det samme som 1/2 gass. å gasspedalen 2/4 = full gass. Altså. Tror dere problemet er luftmengdemåleren, eller burde jeg nullstille hjernen, ta på orginalt filter (har nå grønnt k&n filter, uten olje tilsettning (er jo seff litt olje)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 (endret) Når du kopler ifra LMM så kjører du kun ut ifra MAP og motoen går fint. Så ja, høres absolutt ut som defekt LMM. Prøv først å rense LMM. Ang den tuklingen med gasspedalen, er dette gjort elektrisk eller mekanisk? Om elektrisk så vil det gi motoren mye bensin og i verste fall rote til tingene. Endre tilbake! Endret September 20, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikaas93 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 (endret) Er gjort elektrisk ja. Så jeg tror jeg nulstiller hjernen, også få en som faktisk kan chipe biler, chipe den riktig. Takk for svar Quattro73 Skal jeg kjøpe en sånn her da: http://www.streetdesign.no/?id=44483 Endret September 20, 2011 av Eikaas93 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg