l_man Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Da har dynamoen begynt og takke for seg, hyle og kose seg. jeg har nå en 90A i min golf3 1.6. men uansett hvor jeg leter og trykker inn regnr så får jeg bare opp 70A dynamoer... så spm er va blir "forskjellen"? (som sagt skjønner at 70A genererer mindre strøm) takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Hvorfor ikke bare skifte lagrene i den, koster ikke mange kronene ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l_man Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Ja det er jo en mulighet, men jeg tenkte bare som så og finne meg en bytte dynamo, har fått ett tilbud på en 70A, men va er det mega krise å hive onn en mindre dynamo? Kan ikke tenke meg at denne golfen trekker så mye strøm at det ikke skal holde med en 70A? Såfall "worst case senario?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 70A holder nok. Men som sagt, jeg hadde byttet lagrene. Er gjort på en liten stund og koster under kr 100 for begge to. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Skifte lager er ikke vanskelig, men det fremre lageret kan være litt vanskelig å få tak i. Jeg har i hvert fall én dynamo hvor det lagret ikke er listet som del hos Bosch - og da finner man ikke størrelse før alt er demontert. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l_man Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Jeg har en Valeo dynamo nå, men som sagt, så tenkte jeg som så og barr hq meg en bytte dynamo, så kan jeg bytte lagerene i den jeg har nå med tiden, så har jeg en i backup xD Kan jo ikke si at jeg har så mye i bilen som trekker noe spesielt med strøm, har jo ikke elektriske vinduer eller noe:p Har aldri byttet lager i en dynamo før, men kan jo ikke være noe sånn spesielt hokkus pokkus:p ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg