Bushman Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 (endret) Har 2 stk problemer som skulle vært løst på min Avant '96 1.8i 20 1. "Bøssingen" rundt selve dørlåsen som er i støpegods , har knekt på både fører og passasjerside...det er den lille øra som staget til sentrallåsen er festet på. Dermed får jeg kun låst dørene på bilen fra bakluka...meget irriterende. Vanskelig å få tatt ett skikkelig bilde av dette... Noen som vet om det fins ett delenummer til dette,har opplevd lignende og fått reparert..eller eventuellt har dørlås liggende for salg til meg? 2. Takluka har plutselig sluttet å virke. Når jeg vrir på bryteren, høres bare ett "klikk" uansett om jeg prøver tilt eller full åpning....kan det være selve motoren som er gåen? Og er dette en stor "affære"? Håper noen vet... Endret September 14, 2011 av Bushman skrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Dørlåser får du tak i hos hoggeren. Hvilken del er det som er knekt? Når det gjelder takluken så søk i A4 B5-forumet og du finner flere tråder rundt dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushman Skrevet September 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 (endret) For dørlåsen sin del er det vel del nr 15 mener jeg...så var det delenr da..... Endret September 15, 2011 av Bushman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Del nr 15 på det første bildet er et "klips" med delenummer 8D0 837 821. Samme som nr 3 på det andre bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushman Skrevet September 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Del nr 12,staget som går opp/ned...skal inn i del nr 3 (plastklipset)....og som igjen skal festes inn i denne "øra"...som du ser jeg har lagt opp ett bilde av....denne øra er en del av en større del.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Javisst :) Med andre ord må du bytte hele det ytre dørhåndtaket. Dette finner du hos nærmeste hogger :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg