zyberpower Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Har en Mercedes E200 hvor lyset ikke virker i instrument panelet og midtkonsollet hvor gir og viftesystemet og dette er. Kjøpte bilen på dagen og så ikke at lyset ikke virker og når jeg skulle kjøre på kvelden så ser jeg til min store skrekk at det ikke er lys. Eneste plassen hvor det er lys i instrumentet er der hvor klokken og KM viser er, dette lyser uansett. Har sjekket sikringer på følgende plasser: Motorrommet Under sete bak Rett ved lysbryteren mellom døren og dashbordet. Noen som har andre muligheter på hva som er galt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 er nok mest sannsyneligvis pærene som er gående. Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 vil sette penger på at det er dimmeren i instrumentpanelet. easy fix! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg