Maria Reiten Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Bremsene har hatt en tendens til å henge seg opp når bilen har stått en stund. Plutselig begynte det å pipe da jeg var ute og kjørte. Serier av tre korte men HØYE pip, med flere minutters mellomrom. Pipingen intensiverte og mot slutten av den korte kjøreturen pep det nesten kontinuerlig. Og hånbrekk lampa begynte å blinke også. Noen som kan hjelpe meg med hva dette er? Kan det være bremsene som har hengt seg og må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Har du sjekket bremsene og bremsevæsken? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 For lite bremsevæske Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamor69 Skrevet Mars 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2016 jeg har samme problem og har ikke for lite bremsevæske og bremsene er ok. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2016 Håndbrekkvaierne er vel tørre og trege? Det var årsken til tilsvarende problem på min VW Camper. Det er vel tromler bak på denne også, så da er det et calliperproblem mindre. Det kan jo være treghet inni tromlene, men det har jo vist seg at trommelbremser bak er mer stabile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg