gotthard Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 drivakselmansjetten min datt ut av sporet og pga det har den begynt og kneppe litt når jeg svinger og gir gass, holder det om jeg smører den opp igjen med fett og fester mansjetten igjen, eller må den byttes? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Må nok bytte drivakselleddet. Når mansjetten ryker, drar fettet ut, og skitten inn med slitasje som resultat. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Må nok bytte drivakselleddet. Når mansjetten ryker, drar fettet ut, og skitten inn med slitasje som resultat. -- ja ja, takk for svaret:-) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg