JGHines Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hei, har en diff.brems til Opel Omega 2.0i liggene i skjulet. Kjøpte den for noen år siden i det håp å sette den på min Omega, men det ble aldri slik og nå er bilen solgt. Lurer derfor på om det er noen andre som har bruk for denne, dette er altså en liten klokke for Omega A 2.0i. Akkurat hva mer den passer på vet jeg ikke, ei heller hvilken stand den er i, da den har ligget i akkurat samme kasse som jeg fikk den i hele tiden (uåpnet). Bud ønskes, tenker vi gjør dette ganske rimelig om noen er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JGHines Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Bilder av diffen om noen er interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_omega Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Pris? Har rasa min akkurat så har lyst på ny hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 pris? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Pris?! Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg