simen-corrado Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 hei. Har en intercooler på min vw corrado g60, men kan jeg bruke orginale frontfangeren eller må jeg ha rs fanger? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen-corrado Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Utifra flere bilder fra Google og dømme går det fint med original fanger, men det er mulig denne må modifiseres innvendig for å frigjøre plass. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Hei! Prøvde selv å montere en intercooler i frontfangeren, men ga opp. Er ganske trangt der nede. Ville heller ikke kappe opp tverrbjelken som sitter i fangeren. Er en mr. Autotune her på forumet som installerte en slik bak grillen sin. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henriks Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 hei dere kan bare ta intercooler fra golf rally. passer nesten 100% må bare korte ned inntaket på høyre side. passer i fester som allerede er ferdig fra fabrik. har brukt den på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg