gompilomp Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Hallo jeg skal bytte cd spiller i an astra 98 mod. Men når jeg fikk ut spilleren så sitter det en hel ramme inni der med iso kontakter å antenne kabler festet i bak kant. Så ut som denne kassen satt med 3 skruer. Løstnet de men boksen sitter dønn ennå. Noen som vet hvordan jeg får ut den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Har du bilder? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Nei har desverre ikke det. Men er lissom hel boks som står inni der. Som du bare dytter hele spilleren inn i så treffer iso kontakten å antenna inni der så må ikke koble no bare å dytte inn spillren. Har byttet spillere i opler før men aldri sett det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Klem ramma sammen på midten, og lirk den ut. der er stanset ut masse små "lepper" rundt kanten på den ramma, og det er diss som holder igjen når du prøver å dra den ut. Kontaktene sitter bare trykket inn i hull i bakkant, og disse får du løs ved å klemme forsiktig på låseleppene på disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Hei. Stemmer det vecra GT sier. Hadde en Omega B før og den hadde samme system. Spilleren sitter i en kassett, hvor iso-kontaktene er festet. Brukte et skrujern langs kanten og lirket den løs. Og så er iso-kontaktene klipset fast i kassetten. Er 3 stk om jeg ikke husker feil. Regner med spillleren var koblet opp mot infodisplayet i bilen. Da trenger du en overgang for å få displayet til å funke med en annen spiller. Den har de hos bilradiospesialisten. Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Regner med spillleren var koblet opp mot infodisplayet i bilen. Da trenger du en overgang for å få displayet til å funke med en annen spiller.Og ikke minst en spiller som da har støtte for eksternt display... disse er det ikke mange av. Enkelte Kenwood, Sony og Alpine er de jeg husker i farten. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Oki. Takk får hjelpen. Går det ikke å klippe en ledning så det står klokke dato der bare. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hei. Kobler du radioen uten adapter, vil displayet vise kun tid og dato. Trengs ikke å klippe noen ledning. Det er derfor det er 3 din-plugger på originalradioen. Dette er vel det du trenger, for at display og rattkontroll skal funke: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=363 Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg