Espen Lund Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Har nettopp kjøpt en 308 hdi EMG uten cc. Selgeren sa at det går an å ettermontere. Er det noen som vet hva som skal til? Er det nok å få tak i en hendel og montere , eller må det mer til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Lund Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 (endret) Det skal mistok gå greit å ettermontere på mange Pugg'er, ved å montere rett hendel, og koble til datasystemet for å aktivere i ECU. Spør hos din forhandler, de må nok uansett hjelpe til med aktivering. -- Endret September 8, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Denne hadde jeg missa. Sjekker i morra Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Lund Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Jeg prata med min lokale Prøven Bil idag og det er en grei sak å ettermontere CC. Det er bare å sette på hendelen og programmere. De tar 2000-2500kr for hendel og jobb. Må vel få gjort det når det blir overskudd på kontoen. :) Spurte om det samme på renaultforums.com og der fortalte flere at det er umulig å få denne jobben gjort hos forhandlere i UK. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Lund Skrevet September 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 HAr fått montert CC hos Prøven. 1843kr. :) Siggi reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg