Gå til innhold

Kjøp av W210 - spm ang. rustgaranti og rust generelt


Atlen 245

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har vore og sett på denne bilen:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29772434

 

Annonsa er gått ut på dato, men fekk sms i går om at eg skulle få den for 75.000,-

 

Rusten vart fiksa for tre år sidan på merkevereksted der dei bytte bl.a. dører og skjermar.

Problemet er at no er rusten begynt å kome tilbake. Bobler på dører langs lister samt i underkant. Bobler i hjulbuar, rundt grill og rundt håndtak på bagasjeluke.

Er dette noko ein kan prøve å reklamere på (eigar har kvittering på utført arbeid)?

Kor sannsynlig er det at ein klarar å få kontroll på slike rustproblem når dei kjem tilbake etter berre 3 år?

 

Bilen såg eller veldig fin ut ellers og har utfylt servicehefte. Den har ein liten bulk ved høgre frontlykt og på bakluka.

Bilen har vore varebil tidligare, men det har blitt satt inn bakseter. Ubetydlig slitasje på interiør.

Motorrommet såg veldig fint ut og motor og gir virkar for å vere bra. Syns det var litt ullen styring, men det har det vore på andre MB eg har køyrt og, so eg trur det er slik MB er for at det skal vere meir komfortabelt på langtur (correct me if I'm wrong).

 

Har vurdert BMW 5-serie, men leser at dei og er plaga med rust, men har klart å skjule det bedre.

Audi har lite rustproblem pga galvanisert karrosseri, men dei har problem med kammane på 2,5TDi-motoren og tiptronic-kassa har ikkje det beste ryktet.

 

Syns A6 var bedre å køyre enn E-klasse (meir presis styring). Har ikkje køyrt 5-serie på nokre år, men syns å huske den var ganske god å køyre.

 

Kva seier ekspertisen og andre synserar? Bør eg droppe W210 og heller vente til eg har råd til nyare og bedre bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår