Gå til innhold

Class of '84

Ranger emnet


vw2_prosjekt

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tyggisen kan kanskje fjernes med slik.. ehm.. isspray.. det det heter a? sånn at den fryses ned.. mener vi gjorde det på en bil. husker ikke helt.. men et lite forslag..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! ;)

Men må si at CL-leppe passer bedre med små fangere ;)

 

Takk! Skal en være hardcore så må man kanskje kjøre CL-leppe men så lenge en kjører traktor må jeg ha noe som bygger litt mer ned! :)

 

Helios: Isspray har jeg mulighet til å prøve! Tar det senere i dag. Skulle hatt en ordentlig rens på setene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mener vi gjorde var at vi frøys ned tyggisen.. og pella den av.. men husker ikke helt.. vær forsiktig med setet ditt..hehe

 

men ser ut til at dette kanskje kan bli litt vanskelig her da.. siden tyggisen er smurt så mye utover..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg har sett en sånn fremgangsmåte på fjerning av tyggis...du starter som nevnt med isspray, da blir den sprø og kan skrapes av...men etterlater seg jo en flekk, den kan man ta med et løsemiddel...som ikke tar fargen på setet men løser opp 'gummien. Husker bare ikke hvilket!

Kan jo kanskje spørre en bilpleieforretning hva de gjør.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
Alkohol løser opp tyggis, så bare sprut på litt parfyme eller hell på litt vodka (må være ganske høy prosent) eller 96% eller slikt, som fordamer finfint, så får du det vekk med litt gnikking.

Hvor får du tak i 96% vodka egentlig :scared

 

Fin golf forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår