Gå til innhold

Ny app "Fotoboks", fotoboksvarsling på Android


diZrupt0r

Anbefalte innlegg

fb2_half.png

 

Fotoboks gir deg enkel og funksjonell fotoboksvarsling på din Android-telefon.

 

Jeg har nettopp lagt ut appen, så jeg setter meget stor pris på feedback fra dere i forumet her. Tanker, idéer og konstruktiv kritikk ønskes! :thumb

 

Jobber nå videre med utvidet logikk rundt fotobokser i områder uten GPS-dekning, typisk tunneller.

 

Fotoboks kan lastes ned fra Android Market.

 

fb3_half.png

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men jeg har ordentlig gps med fotoboksvarsling og det finnes flere av disse "appene" som er gratis, så jeg kommer ikke til å betale for en beta versjon av noe som allerede ligger på markedet gratis.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men jeg har ordentlig gps med fotoboksvarsling og det finnes flere av disse "appene" som er gratis, så jeg kommer ikke til å betale for en beta versjon av noe som allerede ligger på markedet gratis.

 

None taken ;-) Klart, hvis du allerede har en gps med oppdatert oversikt så har du ikke behov for denne appen.

 

Men det er noen der ute som ikke har gps og heller ikke er interesserte i å betale evt. abonnement for å få oppdateringer. Til disse kan jo denne appen være et alternativ.

 

Når det gjelder disse andre appsene du snakker om og jeg synes ikke de var særlig oppdaterte, men det er mulig jeg ikke testet de riktige.

 

Uansett, jeg kommer til å vedlikeholde denne appen slik at den blir så enkel og oppdatert som mulig.

 

Håper på flere tilbakemeldinger, jo mer feedback, jo bedre blir appen :-)

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
I utgangspunktet genial idé, men disse appene har en tendens til å strande på at ikke nok fotobokser blir lagt inn... går jo an å håpe det ikke er tilfellet her:)

 

Det har nå gått noen måneder siden jeg la ut appen og har mottatt endel positiv feedback på e-post, det er veldig gøy :)

 

Jeg oppdaterte appen med freshe fotobokser i midten av november.

 

Hvis det er noen her som har testet appen er det suverent om dere gidder å skrive en linje eller to hvis dere har forslag til justeringer.

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei,

Fin app for oss som har navigasjon innbakt fra bilforhandler men uten fotoboksvarsler.

Etter noen dagers testing så ser jeg at den i hovedsak fungerer helt greit.

Ønskeliste:

1. at appen ikke varsler når det er en fotoboks som kun registrer i motgående kjørefelt

2. (har ikke testet om det finnes), spesiell varsling for fotobokser som registrerer gjennomsnittsfart

3. at kartet starter i en modus der man må forstørre for å få med seg vegnettet

4. Generell fartsgrenseregistrering, ikke bare for fotobokser. Sannheten er jo at av og til spør man seg om hva fartsgrensen er på vegen man kjører. Dette er sikkert en stor jobb, men hadde vært snacks å ha det.

 

Har stor sans for jobben du gjør. Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår