wicky124 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 hmm..er vel som å banne i kirka..men har fått tak i billigbillig skinninteriør til Saaben min..fikk en rar ide...vil setene foran passe til Merca mi?Saab setene er utrolig digge..er det mye som skal til for å få dette til å passe?vet at skinnene ikke er like..må kanskje sveises?koster dette mer en det smaker? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Bare en tanke...Hvorfor ikke stte disse stene i saaben??? Ellers så er det vel ikke store hekse kunsten og modde setene til og trives i en MB. Sveise apparat evt noe jern gjør vel susen.Må nesten ta setet ut fra MB en og se hvor like /ulike de 2 er. Opptopic: Alt av seter er jo bedre enn de Camping stol setene som er org i MB :D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 har allerede El-skinn i Saaben..og siden jeg fikk de andre setene veldig billig så vurderer jeg å sette dem i Merca..og setene i merca er ganske så slitte ja... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Da skjønner jeg... Men kan jo sikkert bli fett med saab i en MB. Svensker kan lage digge bil seter volvo,saab. Har tom sett Volvo 240 med skinn seter fra en Ford cosworth,så dette er jo ikke noe :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 håper iallefall at det ikke ser helt mongo ut da..får vel begynne å skru frem til sommern om jeg ikke får en bra pris på det... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Syns ærlig talt ikke du skal besudle de setene med å dytte dem inn i en trøtt mercedes.. Er det lysebrune skinnseter? el med minne, som tilhører 9000? isåfall kan du selge dem til meg..:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by oddi Syns ærlig talt ikke du skal besudle de setene med å dytte dem inn i en trøtt mercedes.. Er det lysebrune skinnseter? el med minne, som tilhører 9000? isåfall kan du selge dem til meg..:) mvh oddi hmm..njaa...tror jeg skal prøve likevel...er sort skinn uten minne.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Vanskeligst er det dersom høyden på setene er svært forskjellig. Mål avtanden fra skinnen i gulvet og opp til toppen av setet. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg