Gå til innhold

sentrallås har dårlig rekkevidde - råd?


xcorehc

Anbefalte innlegg

Går ut ifra at du har den klapp nøkkelen med en knapp for både å låse/låse opp. Disse har i seg selv elendig rekkevidde. Men på speilet ditt så har du vel to lamper, en rød og en grønn. Hvis begge blinker samtidig når du har låst opp bilen, er det dårlig batteri i fjernkontrollen. Fra høsten 1997 fikk c og e klasse "smart key", den kladden du putter i dashbordet, istedet for de gamle klapp nøklene.

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla pussig at den har så dårlig rekkevidde da. Jeg har garasje under huset, og kan fint stå oppe på kjøkkenet å låse opp bilen derfra. Gjennom gulvet. Det kan jeg bare glemme med 96 modellen som har klapp nøkkel. Er du mer enn 3 cm unna nytter det faen ikke.

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har samme problemet med min, dårlig rekkevidde. Den har ettermontert sentrallås tydeligvis (lenge før jeg kjøpte den) som lager mye tull.

Når jeg låser opp eller låser igjen så blinker det både rødt og grønt på håndtaket på døra og i speilet lenge etterpå!

 

Byttet batteri i nøkkelen, men fortsatt det samme! Må være noe med mottakeren da..? Er egentlig generelt litt tull med elektronikken med min da, den bestemmer helt selv om det skal være kald eller varm luft osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår